Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik slik sinds kort ritalin. Ik heb add en heb het eigenlijk ook op recept, maar ben minderjarig en mag het van mijn ouders niet slikken. Ik slik het alleen omdat ik nu heel veel toetsen heb en me echt niet kan focussen op leren, wil er daarom ook meteen mee stoppen na de toetsen. Alleen ik heb een vraag, ik heb alleen pillen van 30mg. Heb er vamorgen 1tje geslikt maar hij is uitgewerkt voor mijn gevoel dus wil een nieuwe pakken. Heb wel best erge hartkloppingen nu. Is het wel slim om te doen? Omdat ik ook pas net slik en 60mg idd heel veel is maar ik wil nog doorleren tot vanavond en kan me anders niet concentreren."
"Heyy, Bedankt voor je reactie. Ja 30mg is idd heel veel maar ik kan ff niemand vinden die ritalin heeft met lagere doseringen. Het is een capsule dus verdelen lukt niet. Ik begrijp dat het raar voelt voor jou maar ik heb al vaker met mijn ouders gepraat hierover. Ze staan er gewoon niet achter, maar ik heb zelf ook geen zin om al die moeite te doen om ze over te halen omdat ik het toch alleen nu even gebruik voor mijn toetsen. Zodra mijn toetsen voorbij zijn stop ik ook gewoon weer meteen."
"Heyy, Ja 30mg bestaat gewoon. Ik begrijp dat 30mg hoog is, maar zoals ik al zei kan ik even niks krijgen met minder dan 30. Ik kan geen gebruik maken van mijn recept zonder toestemming van mijn ouders, en toestemming die heb ik niet. Ik pas er mee op, wil eigenlijk ook geen zelfdokteren maar veel keus heb ik nu niet omdat ik geen 18 ben. Over die hartkloppingen, dat heb ik echt pas een paar uur later. Kan me in het begin juist heel goed focussen en goed leren, dat is ook de enige reden waarom ik het gebruik."