Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: hij gebruik.. wat nu..?? Idd totaal geen nut...maar praten heeft geen zin...dringt toch niets tot hem door op het moment...er is maar 1 ding belangrijk...en ik ben dat niet meer...ik heb dit gepost...zodat hij het ooit op een helder moment mischien leest...en beseft wat hij kapot heeft gemaakt...alweer..."
"Re: hij gebruik.. wat nu..?? Ik ben ook zo iemand als dat 19-jarige meisje...ik snap geen bal van drugs en nog minder van mensen die het gebruiken.....wat ik wel snap is ...dat ik een relatie kreeg met een ex-gebruiker...die hier al jaren pagina's lange posts neerzet omdat hij het zo goed snapt....maar die in een aantal maanden geleden met open ogen weer in die heroine val is getrapt...jullie advies is...als ik het goed begrijp....be-open-minded!!...nou nee toch maar niet...is dan toch mijn reactie...of zie ik het dan toch echt verkeerd.....????"
"Re: hij gebruik.. wat nu..?? Dat is nou precies wat ik heb gedaan...hier op DF...zijn eigen posts nog wel..geweldig hoe hij met zijn lettertjes iedereen haarfijn kan uitleggen wat een hel die hero is...medelijden heb ik ..dat hij weer voor de vierde keer in die val getrapt is... en een open mind..ja die had ik toen ikhem een aantal maanden geleden betrapte...maar nu..na alle leugens en bedrog..nee...niet meer..."