Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jmths zei: Maak je je geen zorgen over tolerantie vorming? Uiteindelijk komen deze prettige effecten natuurlijk ook weer omlaag en zal de klap des te groter wezen. Als je zoveel last hebt van depressie is het met oog op verslaving en je gezondheid niet verstandig om schommelingen in je gemoedstoestand te voorkomen? Persoonlijk denk ik ook niet dat het verstandig is dat je je richt op je tijdelijk functioneren aangezien drugs op de lange termijn eigenlijk nooit oplossing bieden. Klik om te vergroten... Nou kijk zoals ik al zei, 2 weken gebruiken en 2 weken stoppen doe ik nu al een paar maanden. En bouw er geen tolerantie voor op die manier. Ik zit op een zeer vriendelijke dosis nog steeds, 5x per dag 5mg kortwerkende. Ik heb een dysthune stoornis dus dat is een chronische depressie, heb vele soorten anti-depressiva's gehad, zonder sucsess. Medicatie dat wordt voorgeschreven door een psychiater, is in de zekere zin ook gewoon drugs. Alleen wordt het gezien als ''medicatie'' Dus zit er dan een groot verschil in tussen Oxycodon gebruiken voor je gemoedstand? of serquel of anti-depressiva? Allebei is het drugs. Jmths zei: Persoonlijk zou ik even tevreden zijn met Oxycodon als met Heroïne. Ik kan verder prima tegen alle soorten drugs maar opiaten staan toch wel het hoogst op mijn lijst voor dagelijks gebruik. Klik om te vergroten... Ben wel benieuwd naar hoe het momenteel met jou zit, gebruik je Oxycodon dagelijks? En wat is je dosis? En hoelang gebruik je het al? Mvg, Oxyboy."