Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tja het is gewoon vaag spul ik heb het zelf ook meegemaakt op ene moment was ik helemaal wilt en gek en toen kwamen we buiten de discotheek en flikkerde ik zo op de grond neer lag ik in half in coma nee voor mij hoeft dat spul niet meer af en toe een niffy en een das beter greetings tha master"
"waarom is het kuttroep? mijn personelijke mening ik vind het wel fijn en dat je de volgende dag kloten voelt dat is in het begin zo later niet meer heeft gewoon veel voordelen je blijft lekker wakker kunt veel meer drank op maarja ieder zijn plezier Greetings Tha Master"