Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Of ik ADD heb weet ik niet helemaal zeker, maar ik ga dit de komende tijd uitzoeken. In ieder geval heb ik bijna alle symptomen. Ik weet van mezelf dat ik verslavingsgevoelig ben, maar had tot december vorig jaar nog nooit drugs gebruikt. En toen slikte ik mijn eerste XTC-pilletje bij een flatgenoot. (Trip report volgt misschien nog.) Ik nam een kwartje, werkte niet, toen nog een, maar ik was best zenuwachtig. Toen de pil eindelijk insloeg voelde ik me super relaxed en ik ging een beetje rondjes lopen in zijn kamer. Toen zei ik nog tegen die jongen, die ik verder niet goed kende: "Het werkt! Want anders zou ik nu niet zo relaxed aan het lopen zijn." Die eerste pil was een openbaring. Ik was bevrijd van spanningen en vond het tof om zo chill met iemand anders te kunnen zijn en dingen te kunnen delen waar ik niet zo snel over praat. Maar zelfs tijdens die eerste keer zat ik me nog zorgen te maken. Ik zei tegen die jongen: "Oh shit, ik ga hiervoor payen." En die jongen de hele tijd: "Nee, niet aan denken!" Een maand later gebruikte ik weer XTC en dat was minder tof en daar heb ik helaas ook lichamelijke klachten van gekregen. Ik denk dat mijn serotonine-levels nogal laag zijn. Nu voel ik nog steeds de drang om te gaan gebruiken. Geen XTC, maar misschien speed of iets anders. In mijn eentje gebruiken lijkt mij niets, ik wil het echt doen met anderen. Maar ja, ik moet natuurlijk wel voorzichtig zijn en misschien maar een tijdje wachten. Kortom, ik herken dus erg het gevoel om te (willen) gebruiken in een sociale setting. Juist omdat ik mijn hele leven moeite heb gehad met sociale situaties, vind ik het tof dat drugs mijn remmingen wegnemen. Bij andere mensen ben ik mij altijd erg bewust van mezelf. Dat eens een keer kwijtraken, was het mooiste dat ik in tijden heb meegemaakt."
"Ik had net een bericht geschreven. Die is geplaatst, maar toen wijzigde ik iets, en nu is hij weer weg... Worden alle berichten op dit forum eerst door een moderator gecontroleerd?"
"Tijdloos zei: Welkom! En het staat er nu op. Na 3 berichten kan je pb's sturen en heb je geen goedkeuring nodig. Op deze manier is er zelden spam. Excuus voor de overlast. Dank voor het delen! Klik om te vergroten... I get it, jij ook bedankt!"