Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe lang het duurt? Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Bij mij was het na een paar dagen wel redelijk weg. Ik heb vandaag wel een joint gedraaid...... maar niet van gerookt. Sterker nog, ik heb er vandaag bij 2 joint naast gezeten maar niet gerookt. Eerst dacht ik misschien 1 hijsje voor de smaak, maar toen dacht ik dat 1ne hijsje verpest al die tijd niet gerookt. Kan je wel een beetje goed slapen? Of heb je daar ook nog problemen mee. Ik weet nog dat bij dat ook 2 weken aanhield ofzo. Vooral veel zweten en vreemd dromen."
"Tja, ik zoek het ook niet op. Maarja... veel vrienden van mij blowen nou éénmaal. Ik vond het ook wel lastig. Maar als ik een keer "nee" hebt gezegd dan ben ik daarna zo trots op mezelf dat ik er niet eens meer zin in heb. Ik wil het ook weer niet uit de weg gaan want ik vind dat ik gewoon m'n vrienden moet blijven zien en zij gewoon moeten kunnen blowen als ik in de buurt ben. De eerste week heb ik wel gevraagd om het niet te doen. Maar ik vind dat ik dat niet steeds kan blijven vragen aan ze. Ik word er alleen maar sterker van als ik "nee"kan blijven zeggen denk ik. Grts en ga zo door"
"Hallo, Vanaf vandaag wil ik weer stoppen met blowen. De afgelopen 20 jaar heb ik veel geblowd, waarvan de eerste 18 jaar iedere dag. Ik heb ongeveer een jaar geleden een poging gedaan om te stoppen en dat ging de eerste periode goed. Na een paar weken ben ik toch weer begonnen. Ik rook nu ongeveer 2 jointjes in de week, en dat is eigenlijk op zich ook al best wel goed. Maar toch wil ik vanaf vandaag helemaal stoppen. Ik weet van de vorige keer nog dat ik uiteindelijk naar binnen werd gelokt bij de coffeeshop door de lucht die buiten hing. Ik had het natuurlijk al een paar keer geroken en kon het toen weerstaan, maar uiteindelijk werd het te veel en ging het toch weer mis. Gelukkig heb ik de periode van slecht slapen, veel transpireren 's nachts en heftig dromen al achter me gelaten. Maar sommige momenten heb ik het toch moeilijk en ga dan weer een jointje halen. Ik heb een beetje rond gezocht voor app of forums waarbij iedereen elkaar steunt en dit lijkt mij de beste optie. Vandaag deze topic! Vooral ben ik op zoek naar tips hoe jullie omgaan met de momenten waarop de bijna naar de coffeeshop wil gaan om toch weer een jointje te halen, wat doen jullie op die momenten om dat gevoel om te buigen. Vooral als je alleen thuis bent. Grts"
"Het is idd zo dat ik er 's avonds meer moeite mee heb dan overdag. Helaas is het vaak voor mij lastig om te gaan bewegen omdat ik een kindje van 1,5 heb. Het is bij mij vooral als ik alleen thuis ben, en dus niet weg kan i.v.m. de kleine. Ik ga straks wel een puzzel kopen. Dat vond ik vroeg erg leuk en lijkt me nu ook nog wel leuk. Misschien kan ik daar afleiding mee vinden als ik zin heb om een blowtje te roken. Ook ga ik er maar voor zorgen dat ik het niet in huis heb. Als ik wist dat ik 's avonds alleen thuis was dan haalde ik al een blowtje omdat ik wist dat ik er trek in kreeg. Dat moet ik dus ook afleren, misschien door dan wel te gaan bewegen. Thankx voor de tips."
"Relaxt dat je gestopt bent met blowen. Ik ga zeker geen bier drinken i.p.v. blowen. Ik heb zoiezo geen last meer van niet slapen omdat ik dat al gehad heb toen ik over ging van iedere dag roken naar 2 jointjes in de week. Vandaag heb ik puzzel gekocht van 1000 stukjes. Mijn vriendin moest vanavond naar college, dus ik was alleen thuis. Dat was meestal het moment dat ik een blowtje rookte, maar vandaag dus niet. Ik heb de hele avond gepuzzeld en een programma op National Geographic gekeken. Ik heb wel meerdere keren gedacht dat een blowtje wel lekker zou zijn, maar ik had er geen in huis. Omdat m'n dochtertje op bed lag kon ik ook niet weg, dus is niks in huis ook meteen niet blowen. Ik zag er wel een beetje tegenop, en dacht ook vanmiddag meerdere keren dat ik geen blowtje moest halen. Dit dacht ik in het verleden ook vaak, maar ging dan toch uiteindelijk naar de shop. Ik ben ook best een beetje trots dat ik nu nog nuchter ben Grts"
"Goed hoor dunnetjes33! Bij mij gaat het ook prima. Nu ruim 2 weken niks geblowd op 1 hijsje na afgelopen zaterdag toen ik dronken was. Het gaat me prima af. De puzzel is tot nu nog maar 1 gebruikt maar ik heb het op het moment druk zat om me niet te vervelen. De eerste week dacht ik wel veel aan blowen maar dat is nu ook zo goed als weg. Ik heb nou niet het idee dat ik veel helder ben op nuchtere moment, misschien moet dat nog komen. Grts"