Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Staat er in dat document niet <25 ng/mL, dus minder dan? Ik ken die rapportages niet zo dus ik vind het net een beetje onduidelijk genoteerd. Klik om te vergroten... Zo komt dit ook op mij over, verder is te lezen dat er geen andere aantoonbare dingen zijn. M.a.w. - geslaagd 😎 Weder vraag; wat was je blowgedrag (1x per dag of meer bijvoorbeeld?) Reden van de vraag; ik ben zelf recent op urine getest na 76 dagen te zijn gestopt en zit enorm in de stress over de uitslag."
"ricorieks zei: bijna 11 weken ,dan is je urine gewoon super clean ,,,geen stress Klik om te vergroten... Dank je Rico, echter was ik wel echt een stevige blower. Zo'n 3 tot wel 4 joints op een avond was geen probleem. Zal mijn urine dan ook goed vallen?"
"ricorieks zei: week of 7,8 voor een stevige blower ,dus 11 weken is echt niks om je druk over te maken... Klik om te vergroten... Top, dan ga ik proberen te ontstressen. Dank voor je reactie Rico !"
"Hallo allemaal, Ik zit sinds een week flink in de stress. Het gaat om het volgende; Ik heb een urine test moeten afleggen in belang van het CBR, waarbij er op THC getest zal worden. Hiervoor ben ik op de kop af 76 dagen gestopt na het laatste gebruik, mijn blowgedrag was wel stevig (zo'n 3 joints per dag).Mijn BMI is omme na bij 24 (ik ben 1.90 lang en ongeveer 85 KG), ik sport 1 a 2 keer per week en heb dit 2 weken voor het onderzoek gelaten (oftewel niet meer gedaan). Wel heb ik het weekend voor de test zelf een intensief weekend met mijn vriendin gehad - dan snap je vast wel wat ik bedoel Ook heb ik de ochtend-urine niet ingeleverd, maar deze thuis geloost. Vervolgens heb ik 2 koppen (kamille)thee gedronken - en vervolgens in het potje geplast. De avond ervoor heb ik ook vrij veel thee gedronken. Concrete (hulp)vraag; zal ik de test goed doorstaan? En de antwoorden van Jellinek e.d. ben ik al tegengekomen! Echter ben ik erg in de stress dus wat (ervarings/deskundig)advies is zeker welkom!"
"Rivalrie zei: Je hebt na het intense weekend geblowd ? Klik om te vergroten... Nee, de test was op dinsdag en het weekend ervoor hebben we veel lichaamsactiviteit gehad. Niet geblowd"
"Hardcore_frk zei: Na 76 dagen onthouding (van blowen dan), komt dit helemaal goed! Klik om te vergroten... Dank je wel, hoop doet leven !"
"Hardcore_frk zei: In jouw geval is negatief, positief! Klik om te vergroten... Hahaha wat een wijsheid zo op de vroege ochtend. Nogmaals dank voor je reactie"