Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Degeen die het etiketje heeft met adhd of add en of andere aanverwante stoornissen en hierbij Methylfenidaathydrochloride (Ritalin) moeten gebruiken. 1. Hoe gebruik jij het en hoe ga jij ermee om ? 2. Neem jij ze oraal ? of werkt het beter als je het verstampt en opsnuift? Onze ervaring is dat als wij het verstampen het beter werkt en er beter bij voelen dan dat wij het oraal moeten innemen"
"peppie zei: Als dat spul begint uit te werken is het net of ik in hel ben Vergeleken met speed waar je ook nog eens veel langer mee doet. Kan ook aan het merk liggen, ik heb die troep van Sandoz, wat overigens wel Ritalin(de originele) heeft overgenomen Klik om te vergroten... Mijn vriend en ik hij met adhd en ik add hebben standaard ritalin (Methylfenidaathydrochloride 10 PCH. Voor het eerst hebben wij het gisteren een keer gesnoven onze ervaring is dat het wel veel relaxter werkt dan wanneer we het oraal moeten nemen. Ook hebben we oxazepam erbij genomen 10mg ieder 60mg, niet in een keer, wel verdeeld over de hele avond, goeie combinatie trouwens ook en dan voor het slapen gaan nog een heerlijk liggen spacen"
"Fightforce zei: kildeer zei: Tot nu toe heb ik mijn prettigste amfetamine-rushes niet op speed gehad, maar op Ritalin.. kan aan mijn kwaliteit speed liggen, al ben ik van sommige keren overtuigd dat het echt geen rotzooi was wat ik nam. Methylfenidaat nasaal, 20mg (twee pilletjes) fijngestampt, is een uur rushen en drie uur lang ultravrolijk, geconcentreerd en bruisend van energie. Wel gruwelijk droge bek, wees daar bedachtzaam op.. Klik om te vergroten... Ik weet wel zeker dat dat aan de kwaliteit van de pep ligt Klik om te vergroten... 3,5 ritalinpilletjes is half grammetje, ja en die droge mond :P flesje water bij de hand en niks aan het handje"