Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heey, maakte voornamelijk een account aan vanwege dit topic. Het is namelijk wel degelijk om LSD gratis te laten kwantificeren in Nederland, namelijk bij een testpunt van VNN (Verslavingszorg Noord Nederland). Ik heb hier ongeveer een half jaar geleden LSD laten kwantificeren, wat ook maar goed was, aangezien de daadwerkelijke dosis 40 ug gram was ipv de 200 ug wat de dealer beweerde. Nadeel is wel dat je twee tabs kwijt bent."
"Goed om te horen dat je ervan op de hoogte bent! Enorme mazzel valt wel mee, ze krijgen gemiddeld veel minder dan eens per week iemand binnen die zijn lsd wil laten testen. Weetje overigens zeker dat als er iemand je al voor is de uitslag dan niet gewoon een weekje op zich laten wachten? Dat is de indruk die ik kreeg, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen."
"Ondertussen schijnt LSD wel weer in opkomst te zijn Maar gok ook dat er in Amsterdam überhaupt meer wordt getest dan hier in Groningen dus kan ook zijn dat ze daar een iets ander beleid hebben Maar goed, ik ben benieuwd naar je ervaring met energy control!"