Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk rapportje... ikzelf heb Ketamine nog nooit op, maar mijn ma krijgt een ketamine behandeling in het ziekenhuis als pijnbestrijding. Ik ben daar de laatste keer bijgeweest, maar dat spul is echt bizar.. het werd ingespoten en nog geen 5 sec later zie je haar ogen naar achteren rollen en was ze weg. Ik heb al zitten dollen in het ziekenhuis, dat ik de volgende keer wil.. lol. Als je trouwens erg last heb van de bijverschijnselen van drugs, moet je de site [modbreak, reclame maken is niet toegestaan!] eens checken. Ik heb daar al eea van gehad en werkelijk, een uur nardat je wat capsules hebt ingenomen voel je je opknappen en is dat hele day after gevoel weer weg. Ook had ik de nacht erna totaal geen problemen om in slaap te vallen en dat wil nog wel eens het geval zijn met al die toch wel lekkere genotsmiddelen."
"Zo dan .. het weekend lekker naar Extrema geweest en had me super pilletjes. Vorm diamentje, kleur paars. Die vielen erg lekker.. heb er lekker op kunnen stuiteren. Bij deze had ik ook niet veel last van the day after. Maar goed.. tegenwoordig heb ik [modbreak, reclame is niet toegestaan!] gevonden daarvoor. Ik wist niet dat er zo'n hoop was waarmee je het klote gevoel de dag erna kan wegnemen. En geloof me het werkte !!"