Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit weekend heb ik samen met mijn vriendin LSD genomen. Zei had 2 zegels van 220 ug en ik 1,5 zegel. We begonnen met wat video's te kijken van muziek zoals elke keer in het begin van onze LSD trip. Er werd wat gelachen en gekletst maar op een gegeven moment en in mijn ogen totaal zonder aanleiding ging het bij mij bergafwaarts. Ik voelde een enorme beknelling op mijn borstkast en kreeg slecht adem. Mijn handen verkrampten helemaal en er ging totale paniek door mijn hoofd. Ik heb wel eerder eens het ongemakkelijke gevoel gehad bij lsd maar meestal kon ik door de sfeer een beetje aan te passen en mn hoofd op andere gedachten te zetten dit wel overwinnen. Deze keer kwam ik er echter niet uit. Het gevoel werd steeds erger tot het punt dat ik dacht dit hou ik nooit nog uren vol. Ik was tijdens de paniek volledig bewust van de lsd trip en dat het voorbij zou gaan maar dit hielp totaal niet. Doordat ik in elkaar kroop en niet veel meer zei raakte mijn vriendin lichtelijk in paniek aangezien ze dacht dat ik er slecht aan toe was. Ik heb tijdens de chaos haar nog wat gerust gesteld door te zeggen dat ik me alleen heel angstig voel maar dat er verder niks in mijn hoofd voorbij kwam. Dit vond ik echter raar. Ik had totale paniek en angst voor helemaal niks terwijl ik geen enkele gedachten had. Wel zag ik om een of andere reden steeds een soort van omlijning van afrika met bliksemschichten haha. Geen idee waardoor dat getriggerd werd. Ook had ik het idee alsof mijn benen en armen in slaap vielen. Een tintelijk kwam enorm hard opzetten. Nadat de paniek een beetje ging liggen en ik weer rustig werd, kwam er bij mijn vriendin precies hetzelfde opzetten. Ook zei kreeg geen adem, begon keihard te trillen, kramp in armen, en raakte een beetje in paniek. Dit zakte na een tijdje ook bij haar af terwijl ik haar rustig heb gehouden. Toen dit allen voorbij was hebben we nog lekker wat videos gekeken en gelachen zoals altijd. Mijn vraag is of iemand anders hier al eens zo heftig lichamelijke problemen heeft gekregen tijdens een trip en of dit normaal is als je bad gaat? En word een trip altijd ergens door getriggerd dmv zien of horen of lijkt het logischer dat bij ons de problemen zijn opgekomen door de schrik over de druk op de borstkast en verkrampte spieren?"
"Mijn eerste post op dit forum en allereerste report over onze truffeltrip van gisteravond. Wie: Mijn vriendin en ik Waar: Gezellig thuis Wat: Beiden 15 gram Hollandia truffels. Een tijd geleden heb ik voor de eerste keer XTC gebruikt en dit was me goed bevallen. Dit was mijn eerste aanraking met drugs ooit behalve vroeger eens een jointje te hebben gerookt in mijn middelbare schoolperiode. Na een hele tijd niks te hebben gebruikt begonnen we ons in te lezen over magic truffels. Een psychedelische trip leek mij al een hele tijd ontzettend interessant en na de afgelopen week een hoop trip reports van jullie te hebben gelezen hebben we woensdag de stoute schoenen aangetrokken en een bestelling geplaatst. Even gebeld met een smartshop voor wat uitleg en wat wij als beginners nu het beste konden pakken. Er werd niet direct geadviseerd om Hollandia truffels te pakken maar goed een beetje eigenwijs hebben we die toch besteld samen met 2 pakjes trip stoppers voor het geval dat het mis zou gaan. Ik lees veel verhalen over dat het niet zou werken maar goed het gaf al een geruststelling dat we ze hadden liggen en dat was prima zat. Gisteren na het werk lag er een pakketje in de brievenbus met onze bestelling. Het huis was helemaal gezellig aangekleed met kaarsjes, een leuke triplijst aan muziek in elkaar gezet met o.a psychedelic rock, psytrance, disco en wat andere dromerige nummertjes. De keukentafel lag vol met stiften,verf en kleurplaten voor volwassenen en mijn gitaar stond klaar in de hoek. Na een snelle douche en een dag niks gegeten te hebben was het tijd om onze trip te gaan beginnen. 19.30 De weegschaal werd erbij gepakt en de pakjes werden gewogen. Mijn vriendin heeft de 15 gram in een keer opgegeten met wat moeite i.v.m de smaak. Ik had zelf wat minder moeite met de smaak maar was wel nog in dubio of ik de volledige 15 gram ook ging pakken. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en alles goed gekauwd en doorgeslikt. Lekker de bank op en even That 70's show kijken tot het begint te werken leek ons een fijn idee terwijl we wachtten op die bodyload en felle kleuren. 19.45 Langzaam voelde ik me lichter worden in mijn hoofd en kon ik me niet meer concentreren op de serie die we aan het kijken waren. Ik werd wat rusteloos en begon te lopen want het gevoel in mijn knieën voelde toch wel heerlijk aan. Het begin van de trip deed ons erg denken aan de XTC ervaring van een paar maanden terug. Al snel werd de tv uitgezet en onze muzieklijst ging van start met een nummer van Supertramp. Na wat gedanst te hebben en in de spiegel kijken op de badkamer of onze pupillen al groter werden, nam het gevoel steeds meer toe. Alle kleuren werden fel en we hadden nogal wat kleurrijke lampen in huis! 20.15 Rondom de klok van 20.00 uur werd het allemaal erg vaag. In de spiegel kijken leverde een enorme lachkick op aangezien mijn hoofd ineens heel klein werd en weer superdik. We voelden ons heerlijk en relaxt maar tegelijkertijd hadden we geen idee wat nog echt was en wat een illusie was. In de hoek naast de bank had mijn vriendin een soort hoek gemaakt van kussens, knuffels en dekens en dat werd al gauw haar favoriete hoekje. Liggend onder de tafel een peukje roken met de handen in een fruitbak is normaal een vreemde zaak maar op dat moment een geweldige ervaring. De tijd begon enorm te vertragen in ons hoofd en het leek wel alsof we een uur verder waren en vervolgens op de klok te zien dat er maar 3 minuten voorbij waren. Dit gaf een hele hoop mindf*cks en we begonnen ons af te vragen wat tijd precies inhield. 21.00 De trip begon hier wel echt op zijn hoogtepunt te komen. Alles om ons heen gaf licht en vervormde in allerlei vreemde manieren. Drinken werd een enorme opgave en voelde voor mij net alsof het een dikke substantie was die ik niet goed kon afslikken. Tegelijkertijd was water ook het lekkerste wat er was. Even snel de tuin in in het donker was een absurd aanzicht. De takken van de bomen begonnen te dansen en de wolken trokken als een soort geestachtige substantie door de lucht. Ik kreeg ineens de ingeving om gitaar te gaan spelen maar dit was onmogelijk voor mij. Ik kon geen enkel akkoord meer spelen dus dat was van korte duur. Ook een simpele kleurplaat inkleuren wilde niet meer werken aangezien ik als een kleuter niet meer tussen de lijntjes kon kleuren. Ik besloot ook even onder de tafel te gaan liggen om te kijken wat hier zo leuk was. Na eventjes te knuffelen en muziek compleet op ins te laten werken besloot mijn vriendin te gaan douchen. Ze wilde even alleen relaxt onder de douche staan met kaarsjes aan. Alles werd voor haar een grote cartoon en het water i.c.m de zeep voelde magisch aan. Ik was op dat moment nog in de woonkamer met glowsticks aan het spelen terwijl ik mezelf verloor in Whole lotta love van Led Zeppelin. Ik voelde de gitaarsolo in mijn hele lichaam terwijl ik vol bewondering naar de glowsticks aan het kijken was. Toen het nummer was afgelopen werd ik uit mijn trance gehaald omdat het nummer erop een totaal andere vibe had. Ik besloot even in de douche te gaan kijken. De kaarsjes i.c.m de damp van het warme water was heerlijk. Al snel stond ik ook in de douche en kregen we de douche niet op een goede temperatuur. Normaal gesproken is dit niet erg lastig maar het heeft even geduurd hoor! We verwonderden ons over hoe kleine alledaagse taken een enorme opgave was tijdens een trip. Na een lastige uitdaging genaamd : jezelf afdrogen, gingen we weer de woonkamer in. Daar hebben we nog enige tijd rondgelopen en van alles om ons heen bewonderd. 22.00 We voelden ons langzaam wel een beetje moe worden en besloten lekker in bed te gaan liggen. Daar kregen we de ingeving om even te videobellen met vrienden die al over de avond heen berichtjes hadden gestuurd over hoe het ging. Hier kwamen vreemde quotes uit waar ontzettend hard om hebben moeten lachen zoals: Waar is de tijd gebleven, in de klok? Op facebook kwam een video voorbij over Formule 1 waarop ik zei: De banden van Max Verstappen hebben meer grip dan wij nu op ons leven. Ik snapte er niks meer van waarom dat allemaal zo grappig was maargoed er werden tranen gelachen en we hadden het nog steeds ontzettend leuk. 23.00 De trip begon langzaam en geleidelijk aan af te nemen in een lachbui over van alles en nog wat tot die uiteindelijk rond een uur of 00.00 totaal was uitgewerkt. Mijn vriendin heeft wel nog de hele tijd visuals gehad van mandalas met blije buddhagezichtjes maar bij mij was alles ver voorbij. We zijn heerlijk in slaap gevallen en 12 uur later wakker geworden met een tevreden gevoel. Conclusie Ondanks de nogal zware truffel en dosering voor een beginner hebben we een fantastische trip gehad. Niks dan heerlijke euforische gevoelens en waarnemingen. De realiteit was totaal weg en we hadden beiden heftige closed eyes visuals. Een echte reis hebben we niet gemaakt en echt diep in emoties zijn we ook niet terecht gekomen zoals in vele trip reports word genoemd waar mensen totaal in een andere wereld terecht komen uit een herrinnering. Als we terugkijken wat we ervan hebben geleerd is het vooral dat we de volgende keer de telefoons wegleggen en ons meer willen focussen op creatieve dingen proberen te doen en onszelf helemaal verliezen in de muziek. Dit wilde niet helemaal lukken omdat we ons er niet genoeg op konden richten. Ik heb even de ogen dicht gedaan maar na een tijdje werd het echt heftig en deed ik ze weer open. Dit wil ik de volgende keer ook meer gaan verkennen. Ik denk dat in mijn onderbewustzijn toch een beetje probeerde te voorkomen waar de trip mij mee naartoe wilde nemen. Maargoed dit zijn allemaal leermomenten voor een volgende trip. En die gaat er zeker komen!"
"GoldenGrow zei: klinkt als een leuke kennismaking met truffels! ik vind het altijd bijzonder als ik hoor dat iemand geen filosofische/diepe gedachtens heeft gehad over bv het leven , de dood.. dingen die even minder gaan in je leven zulk soort dingen. want bij mij gaan truffels en zulke momenten van diepe zelfreflectie bijna nooit zonder elkaar. Klik om te vergroten... Ja dit verbaasde ons ook enorm. Het enige waar ik een beetje over gefilosofeerd heb was het besef van tijd. Daar begreep ik niks meer van. Ik besefte me hoeveel je kan doen in paar minuten. Voornamelijk indrukken op gedaan over hoe de trip was ivm wat we hadden verwacht. Maargoed wie weet komt dit in de volgende trip wel meer naar boven."
"Spyro zei: Ja. Toen ik bad ging heb ik 12 uur niet meer kunnen bewegen. Heb op een stoel gezeten en kon niks. Dacht echt dat ik voor altijd erin zou blijven hangen. Uiteindelijk kwamen er alleen tranen. Eigen schuld overigens. Geen geplande trip, verkeerde locatie met de verkeerde mensen. (LSD) Klik om te vergroten... Dit klinkt inderdaad erg vergelijkbaar. Ons idee is dat er paniek ontstond toen mijn lichaam niet meer deed wat ik wilde. Mijn hartslag voelde enorm snel aan, en ik begon gruwelijk hard te zweten. Daarbij nog eens dat ik niks meer kon met mijn handen en benen. Dat mijn vriendin erna ook last kreeg zal waarschijnlijk een stress reactie zijn geweest omdat ze flink was geschrokken van mijn toestand."