Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over een bad trip

Vraagje over een bad trip

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HenkkaLid
01-01-2024, 00:00
Dit weekend heb ik samen met mijn vriendin LSD genomen. Zei had 2 zegels van 220 ug en ik 1,5 zegel. We begonnen met wat video's te kijken van muziek zoals elke keer in het begin van onze LSD trip. Er werd wat gelachen en gekletst maar op een gegeven moment en in mijn ogen totaal zonder aanleiding ging het bij mij bergafwaarts. Ik voelde een enorme beknelling op mijn borstkast en kreeg slecht adem. Mijn handen verkrampten helemaal en er ging totale paniek door mijn hoofd. Ik heb wel eerder eens het ongemakkelijke gevoel gehad bij lsd maar meestal kon ik door de sfeer een beetje aan te passen en mn hoofd op andere gedachten te zetten dit wel overwinnen. Deze keer kwam ik er echter niet uit. Het gevoel werd steeds erger tot het punt dat ik dacht dit hou ik nooit nog uren vol.

Ik was tijdens de paniek volledig bewust van de lsd trip en dat het voorbij zou gaan maar dit hielp totaal niet. Doordat ik in elkaar kroop en niet veel meer zei raakte mijn vriendin lichtelijk in paniek aangezien ze dacht dat ik er slecht aan toe was. Ik heb tijdens de chaos haar nog wat gerust gesteld door te zeggen dat ik me alleen heel angstig voel maar dat er verder niks in mijn hoofd voorbij kwam. Dit vond ik echter raar. Ik had totale paniek en angst voor helemaal niks terwijl ik geen enkele gedachten had. Wel zag ik om een of andere reden steeds een soort van omlijning van afrika met bliksemschichten haha. Geen idee waardoor dat getriggerd werd. Ook had ik het idee alsof mijn benen en armen in slaap vielen. Een tintelijk kwam enorm hard opzetten. Nadat de paniek een beetje ging liggen en ik weer rustig werd, kwam er bij mijn vriendin precies hetzelfde opzetten. Ook zei kreeg geen adem, begon keihard te trillen, kramp in armen, en raakte een beetje in paniek. Dit zakte na een tijdje ook bij haar af terwijl ik haar rustig heb gehouden. Toen dit allen voorbij was hebben we nog lekker wat videos gekeken en gelachen zoals altijd.

Mijn vraag is of iemand anders hier al eens zo heftig lichamelijke problemen heeft gekregen tijdens een trip en of dit normaal is als je bad gaat? En word een trip altijd ergens door getriggerd dmv zien of horen of lijkt het logischer dat bij ons de problemen zijn opgekomen door de schrik over de druk op de borstkast en verkrampte spieren?
R
RivalrieLid
Hmm ben ik nirt bekend mee. Ik heb w3l met truffels meer spierspanning. Met een bepaald soort kan ik amper nog lopen.
S
SpyroLid
Ja. Toen ik bad ging heb ik 12 uur niet meer kunnen bewegen. Heb op een stoel gezeten en kon niks. Dacht echt dat ik voor altijd erin zou blijven hangen. Uiteindelijk kwamen er alleen tranen.

Eigen schuld overigens.

Geen geplande trip, verkeerde locatie met de verkeerde mensen. (LSD)
T
TomorrowneverknowsLid
Zo heftig als jou heb ik het nog niet meegemaakt.. Wel heb ik (afgelopen week) gehad dat ik kramp in mijn maag kreeg van een stress situatie, maar dit veranderde zodra ik naar een andere, rustige kamer ging.. Enigszins vergelijkbaar met jouw situatie wellicht..
H
HenkkaLid
Spyro zei:
Ja. Toen ik bad ging heb ik 12 uur niet meer kunnen bewegen. Heb op een stoel gezeten en kon niks. Dacht echt dat ik voor altijd erin zou blijven hangen. Uiteindelijk kwamen er alleen tranen.

Eigen schuld overigens.

Geen geplande trip, verkeerde locatie met de verkeerde mensen. (LSD)
Klik om te vergroten...

Dit klinkt inderdaad erg vergelijkbaar. Ons idee is dat er paniek ontstond toen mijn lichaam niet meer deed wat ik wilde. Mijn hartslag voelde enorm snel aan, en ik begon gruwelijk hard te zweten. Daarbij nog eens dat ik niks meer kon met mijn handen en benen. Dat mijn vriendin erna ook last kreeg zal waarschijnlijk een stress reactie zijn geweest omdat ze flink was geschrokken van mijn toestand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."