Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was een recreatief gebruiker, totdat ik op vakantie ging naar Curacao en daar de echte “shit” ontdekte. Ik was met 1 sleutelpuntje echt volledig naar de herrie en dacht: Nu is het genoeg geweest en dit ga ik toch nooit meer meemaken, het is beter om te stoppen. Nu, zo’n 6 maanden verder, zit ik hier toch weer een gram naar binnen te werken. Het is gewoon een sloper! Begin er niet aan. Ik heb nu ook met m’n snuifmaat afgesproken om vanaf 01-01-2020 niet meer te gebruiken. Het kost je echt je leven."