Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Telefoon zei: weet ik :P moet 2 tripzitters regelen die ervarign hebben met trippen en flink ervaring me dus gerust kunnen stellen enzo en ja ik kan sterven maar dat heb ik er voor over Klik om te vergroten... jij bent gek"
"Degenen die het al een keer eerder gedaan hebben moeten een hele portie nemen. Diegene die nog nooit paddo's heeft gegeten raad ik een half bakje aan. Mijn eerste keer was met 2 man in totaal, ieder een half portie hawaiaanse. Ik was 15, dus dat was geen probleem."
"@ voorganger Ja, wat jij zegt klopt precies. Als je zelf alleen (?) aan het trippen bent. Ben je veel meer aan het denken etc. En als je met meer bent. Is het altijd grappig. De straat is inderdaad mijn leven. Een fietser hield bijvoorbeeld in dat ik op school zo hard genaaid werd door 2 wijfen. En een auto hield bijvoorbeeld in dat ik werd aangehouden door de politie. En ga zo maar door. Dat fascineert mij nogsteeds. Verder vind ik het fijn om te horen dat je het leuk vond om mijn verslag te lezen! Mag ik vragen waar jij woont. Want hier is het gewoon fijn om even de deur uit te gaan. Het liefst leef ik op straat. Ben ik onder de mensen. Want hier lopen we nog wat achter (gelukkig) met negers, turken en marokanen. Je hebt hier weinig diefstal vernielingen etc. En de mensen op straat zijn aardig. Daarom is het ook zo'n geschikte plek om xtc te vreten. Je kan gewoon met iedereen die je tegenkomt een praatje maken. Wij Groningers hebben ook nooit haast...... Thankxx"
"@ voorganger Neen. Zo bedoel ik het niet. Waarom vatten niet-groningers dat altijd verkeerd op. Negers, turken en marokanen en dat volk. Zijn ook mensen. Andere mensen. Wij -boeren- zijn dikke sjompen en geven er geen reet om hoe wij erbij lopen. Doen of praten. Negers marokanen en turken en de rest zijn een heel ander volk. Heel aggressief. Net alsof ze leven in groepen. Tuurlijk ken ik wel toffe negers, turken, marokanen en andere buitenlander. Maar ze zijn gewoon anders op een negatieve manier. Ze passen gewoon niet zuid-oost groningen. Net zoals Amsterdammers niet in Groningen kunnen wonen, en groningers niet in Amsterdam. Iets wat ik niet kan uitleggen. Maar tóch zo is. Excuses als ik mensen heb beledigt met mijn vorige bericht. Dat is absoluut niet mijn bedoeling geweest!"
"@voorganger Ik zeg niet dat ik niet discrimineer... Ik discrimineer best veel. Maar ik probeer het zo netjes mogelijk te houden. En zo realistisch mogelijk. Ik zeg wat ik denk, wat mij overkomt, of hoe ik iets interpeteer. Zoals er al onderaan staat, het is niet mijn bedoeling om iemand of iets te beledigen. Maar pak de concrete cijfers er maar bij!"
"Hey damens und herren, mij was van het weekend iets heel raars overkomen. Ik had wat alchol gedronken, en daarna een joint gerolt en opgerookt. Opeens waren alle kleuren heel vel en flikkerde het. Ik dacht dat ik helemaal gek zou worden. Toen ik weer keek(ja, khad me ogen dicht) was het gelukkig al een stuk beter. We zijn een stukje gaan fietsen, en op het strand gaan liggen. Hier raakte mijn gedachten helemaal over stuur. Alles waar ik aan dacht, dacht ik dieper over na. Het werd zelfs zo erg, dat ik gewoon bang werd hiervan. Want bij alles wat ik dacht was de conclusie: 'Het klopt'! 'Het is perfect'! Toen moest ik denken over de schepping van de aarde en of de mensen 2000 jaar geleden ook zo zaten te spacen van alcohol en drugs. Allerlei gedachten overlapte elkaar in een hoog tempo. En alles bleek maar te kloppen. Van dit avondtuur heb ik geleerd: 'De natuur is perfect'. Hoe ik erbij kom, ik weet het niet meer. Het was op een gegeven moment zelfs eng, maar ik ben blij dat ik dit heb meegemaakt. Ik ben nu een ervaring rijker. Mijn vraag was: 'Hebben jullie ook wel eens van die gedachten gehad die elkaar in razend tempo overlapte'? Ik had het zelf met paddo's. Op sommige momenten voelde/dacht ik net alsof ik shrooms gegeten had. En dat van een 6packje bier en een dikke joint."
"HolySmoke zei: Er zijn wel verhalen bekend van muzikanten zoals Syd Barrett die zijn blijven hangen maar in mijn omgeving ken ik niemand. Klik om te vergroten... Syd Barrett is geen muzikant, dat is een legende, god. Ik vind muzikant toch wel wat poepig uitgelegt"
"Hé mensen, Ik heb nog nooit echt paddo's gebruikt, ik weet er zelf ook vrij weinig van. Maar ik heb ze vandaag weten te bemachtingen. Het lijkt me leuk om te doen. Ik ben absoluut NIET tegen drugs, zolang het maar verantwoord gebeurd. Dus wat zijn jullie tips voor de eerste paddotrip van mijn leven?"
"azgaza zei: Ik raad aan het te nemen met goede vrienden, met zijn 2en of 3en is een leuke hoeveelheid mensen. Zorg dat je die mensen vertrouwd. Alleen trippen is zeker niet aan te raden voor een eerste keer en nuchtere tripsitters kunnen een grote bron van wederzijds onbegrip zijn. Zorg voor een veilige comfortabele triplocatie. Een kamer of ergens buiten in de natuur zijn goede plekken voor paddo's. Neem niet meer dan 2/3e van een portie van paddo's van een gemiddelde sterkte. Dan heb je tenminste wel een goede ervaring maar zal je de eerste keer niet te hard gaan. (tenzij je heel veel weegt, dan zal je iets meer moeten nemen). Zorg dat je je goed voelt voor je ze gaat nemen en dat je er veel zin in hebt, en zet vast wat muziek en eten en drinken klaar, want paddo's kunnen chaotisch zijn dergelijke dingen je trip zoeken kan vervelend zijn. Klik om te vergroten... Ik zat te denken aan 1 portie die we dan met 2 man delen. Is dit een goede combinatie. En we zitten in vakantiehuisje in ons eigen dorpje. Daar zit ik dan met een vriendin ( die ook paddo's neemt ) en een vriend ( die nuchter is ). Is dit een goede combinatie denken jullie?"
"azgaza zei: Ja dat lijkt me een prima idee. Klik om te vergroten... En als het eventueel bad gaat, wat het natuurlijk niet gaat . Is er dan ook een manier hoe ik dat een beetje kan remmen?"