Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, wie zit er ook goed op, 83% getest, enjoy!"
"Grade 83% disco shit"
"HEERLIJKE COMBO VOOR DAT"
"Ieder zijn beslissing he 👍"
"Rivalrie zei: Weet ik. Maar liever waarschuwen dat je bekend met de risico's bent dan dat je zomaar iets doet Klik om te vergroten... Wij danken u om uw oprechte gezondheid tips."
"Rivalrie zei: Graag gedaan Klik om te vergroten... Wat heeft u in het systeem als ik vragen mag."
"MrJunkieXL zei: Oxyyyyyy Enough oxycotin to send a fucking ox to rehab Klik om te vergroten... Crush, en snuif die oxycontin van mundi pharm en alle pijn verdwijnt, maaaaar pas op want die shit maakt je klaar voor rehab.. 💯👌"
"Hija de la luna 1 zei: Heb het moeilijk met die perfecte porno lijven op mijn man zijn mobiel. Heeft ze via whatsapp van vrienden gekregen maar wel bewaard..... Ben zelf ook niet van de lelijkste, nooit belang aan gehecht maar nu ik die vrouwen zie, vraag ik me af...waarom ? terwijl ik goed weet dat we allebei van mekaar houden. Als ik ander standje wil , wordt het lachend afgewezen, maar filmke van zulke vrouwen wordt hij dan geil ???? Ik snap dat niet en voel me ineens veel minder zeker, en ja heb er ook pijn om. Ben ik belachelijk ? Ik durf hem er niet op aanspreken want dan moet ik bekennen dat ik stiekem op zijn mobiel heb gegluurd. Voel ik me ook slecht om. Pfff...waarom porno kijken mannen als je thuis toch goed zit ? leg me dat eens uit aub. Hija de la luna zit diep 🥺 Klik om te vergroten... Ik zal het via mijn visie vertellen, de meeste mannen zijn en blijven geile honden al hebben we een knap fijn meewerkend vrouwtje, toch is het eens fijn voor vernieuwing, vreemd gaan? Nee, gwn de tank legen (aftrekken) op een knappe vrouw. Jullie vinden een grote penis toch ook aantrekkelijker als vrouw zijnde ? Als je partner 14cm uithaalt bijvoorbeeld en jij ziet een kanon van 18cm dan ga je toch ook eens denken of inbeelden?"
"Mrloverdj zei: Niets aan toe te voegen! Je weet al dat samenwonen geen optie is. Op dit forum zitten een hoop ervaringsdeskundige van beide kanten. Er wordt juist op dit forum echt niet zomaar geroepen dat een relatie met een (ex)verslaafde hopeloos is. Maar ik weet zeker dat elk lid dat dit topic leest, weet dat dit uitstel van executie is. Juist omdat je overkomt als iemand die sterk in haar schoenen staat, empathisch is, zelfinzicht en gezonde eisen stelt. Gun ik je die frustrerende lijdensweg niet die gaat komen als je vriend klaar is met zijn detox. Beterschap beloven, liegen ,wantrouwen, schade herstellen, frustratie, emoties,.terugval etc.. dat is niet alleen een kwestie van tijd, het is al begonnen (alles komt goed want er is een afspraak met GGZ..) Klik om te vergroten... Mij heeft siprelexa ssri 15mg en trazodone 100mg enorm geholpen en goede indica (niet zomaar de ene drug door andere vervangen hoor en snap ik, maar dat hielp mij.. Dit is anders 36jaar gebruikt, ik denk persoonlijk dat ad na het afkicken veeel ondersteuning beid en een goede therapeut/psychiater, die psycholoog ben ik nog altijd dankbaar, zo goed en getraint is voor deze situatie en mijn vragen, antwoorden een heel ander perspectief gaven, lijk ik vermelde dat ik niet naar een supermarkt durfde gaan, en deze zin blijft mij bij, oké *** maar wat is het ergste dat kan gebeuren? (dit is mijn verhaal, advies maar is niet hetzelfde door de jaren)"
"Modepop2 zei: En dan nog iets...hij maakt mij wijs dat hij gebruikt om.zich beter te voelen onder het mom van..heroine niet voor de euforie maar als medicijn tegen ziek zijn en fysieke pijn....en wat ik ook vergat te melden..een dag voor opname nog gebruikt om zich beter te voelen...de eerste keer dat hij daar eerlijk over was dus heb mijn mond gehouden om zijn eerlijkheid..eerder ontkende hij altijd glas hard maar waarom nog een dag voor opname gebruiken ??? Als je er echt vanaf wil... Klik om te vergroten... De pijn komt na hero use, daarom is zo verslavend dat je ziek word en alleen dat ene helpt om snelle kortdurende pijn direct weg te werken wat helaas erg spijtig is"