Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals in mn onderschrift, en daar komt deze week waarschijnlijk nog Salvia bij, en binnenkort ook Alice =)"
"bommetje pepski"
"Hey mede-levensgenieters, vanavond gaan we weer met een paar vrienden aan de X, maar de geruchten gaan dat we aan lsd kunnen komen vanavond.. xtc is niet nieuw meer voor me, maar als het doorgaat dan zal het mijn 1e date met alice worden. Is dit goed te combineren? Door bijvoorbeeld eerst de X te droppen en dan een uurtje of 2-3 later aan de lsd beginnen? En heeft dit een positief of negatief effect op je trip? Is het aan te raden of kan ik beter voor de 1e keer alleen puur met alice gaan daten, en de X bewaren?"
"hee vet artikel, thanks ^^ et wordt dan toch 1 van de 2, en aangezien ik voor het eerst in weken weer eens een hele zaterdag vrij ben, denk ik dat het een date met alice wordt"
"@ivo: zou kunnen, kheb het wel maar ben dr niet echt actief mee @mmm: ik ben redelijk impulsief en hou wel van grenzen verleggen, maar denk dat ik maar gewoon met een halve begin (dat zeg ik nu, maar weet zelf ook wel dat het een hele word zodra ik et zie :P)"
"Hmm et is geen alice geworden die avond... helaas we hadden dr allemaal wel zin in (niemand van ons groepje heeft dat ooit gedaan) maar de avond was daarom niet minder gezellig, want we hadden lala's 2,5 gehad en we waren weer lekker mal"
"ik rook zelf nooit cigaretten of shag, maar blow wel heb zelfs es met X een cigaretje aangenomen omdat niemand in staat was te draaien, iets wat ik verder echt never doe (gwn roken)... maar dan ist gewoon lekker.. en je word er idd toch niet echt stoned van, je krijgt juist meer dat lekkere gevoel terug"
"Zeker wel, sterker nog, je joint heeft nog nooit zo lekker gesmaakt, en je moet goed opletten dat je hem niet voor je zelf houdt haha Je voelt het dan helemaal door je lichaam gaan, sehr nice ^^"
"alcohol, speed, wiet, en xtc"
"Eckster C zei: Hasjmir zei: alcohol, speed, wiet, en xtc Klik om te vergroten... je kon mij ook gwn quoten Klik om te vergroten... ja maar daar word je zo lui van, ik train graag mijn vingers :P wahha nee had et niet gezien.. lees niet altijd alles.. vooral niet op maandag als er nog bloed in mn drugs zit"