Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Graag! Ik kijk er na uitπππ²"
"Hey people, Is er iemand met ervaring of kennis,die mij mij kan vertellen of dat ik de 2-fma in het weekend kan pakken en evt de 3-fpm heb op woensdag en vrijdag UC en de 4f-rita wou ik door de week pakken. Wordt getest op amfetamine mdma en benzodiazepines.... Alvast bedankt. Harry."
"Bedankt voor je reactie. UC urine controle en idd 4fmph idd bedoelde ik , weet niet als dat positief wordt gestest? 4mmc een probleem met de de controle denk je?"
"Haha oke bedankt voor de reacties an maar bewaren tot na de test. Methylfenidate (ritalin) moet als het goed is wel kunnen. Hoop het van wel anders wordt het een puinhoop van de week.haha"
"Heb het nagevraagd en ze hebben mij duidelijk gevraagd of het om methylfenidaat ging. En ze zeiden dat ze dan niet positief op amfetamine konden testen. Zie ook:https://www.zamb.nl/afdelingen/laboratorium/bepalingenwijzer/bepaling/referenties/Amfetamines.html"
"Neo-Shulginist zei: RC-stimulanten wil je sowieso niet op regelmatige basis nemen. Zulke middelen zijn best wel verslavend, ten eerste. Maar belangrijker: de lange termijn gezonheidseffecten zijn niet bekend. De kans dat die middelen veilig zijn op de lange termijn, die is heel klein. Dus als je wekelijks 4-FMA, 3-FPM en 4-fluormethylfenidaat gaat gebruiken dan kun je wachten tot je last krijgt van lange termijn klachten: waaronder bijvoorbeeld concentratiestoornissen, problemen met de gemoedstoestand, impotentie, en mogelijk zelfs de ziekte van Parkinson. Klik om te vergroten... Het was enkel om een te proberen omdat ik had gelezen dat het in UK en DE al verboden is en daarbij vroeg ik me dan af of ik ermee in de sjit kon komen . Bedankt voor je reactie en wijze tip!"