Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2x per week UC 2-fma 3-fpm 4f- ritalin probleem?

2x per week UC 2-fma 3-fpm 4f- ritalin probleem?

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HarryDsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor je reactie.

UC urine controle en idd 4fmph idd bedoelde ik , weet niet als dat positief wordt gestest?
4mmc een probleem met de de controle denk je?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
@HarryDs

acht.zes zei:
Omdat sommige van deze nieuwe drugssoorten chemische verwant zijn aan 'normale' drugssoorten, is het in bepaalde gevallen mogelijk dat er een positief resultaat op een drugstest ontstaat. Dus ja, grote kans dat je positief test met 2fma en 3fmp. U
Klik om te vergroten...
Dit is je al verteld door @acht.zes .

HarryDs zei:
4mmc een probleem met de de controle denk je?
Klik om te vergroten...

Ja want 4mmc is een amfetamine achtige stof. Soort familie van zeg maar.

Als je weet dat je een drugstest moet doen is het natuurlijk niet slim om dan drugs te gaan gebruiken. Ik neem aan dat je dat ook wel inziet al wil je graag anders horen.

Neem gewoon niks. Wel zo slim en ook de veiligste manier voor je test.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/hoe-lang-zijn-drugs-aantoonbaar/
l
lpx21Lid
01-01-2024, 00:00
#4
En anders kun je altijd nog een nepplasser kopen, en een (nuchtere) vriend in het reservoir laten pissen:tearsofjoy:
H
HarryDsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha oke bedankt voor de reacties an maar bewaren tot na de test.

Methylfenidate (ritalin) moet als het goed is wel kunnen. Hoop het van wel anders wordt het een puinhoop van de week.haha
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
RC-stimulanten wil je sowieso niet op regelmatige basis nemen. Zulke middelen zijn best wel verslavend, ten eerste. Maar belangrijker: de lange termijn gezonheidseffecten zijn niet bekend. De kans dat die middelen veilig zijn op de lange termijn, die is heel klein. Dus als je wekelijks 4-FMA, 3-FPM en 4-fluormethylfenidaat gaat gebruiken dan kun je wachten tot je last krijgt van lange termijn klachten: waaronder bijvoorbeeld concentratiestoornissen, problemen met de gemoedstoestand, impotentie, en mogelijk zelfs de ziekte van Parkinson.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
HarryDs zei:
Methylfenidate (ritalin) moet als het goed is wel kunnen. Hoop het van wel anders wordt het een puinhoop van de week.haha
Klik om te vergroten...

Kijk zelf eens op google.... Ritalin is ook amfetamine en zal ook positief testen.
Tenzij je het op voorschrift krijgt zal Ritalin je ook in sjit brengen. Neem gewoon niks joh!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Kijk zelf eens op google.... Ritalin is ook amfetamine en zal ook positief testen.
Tenzij je het op voorschrift krijgt zal Ritalin je ook in sjit brengen. Neem gewoon niks joh!
Klik om te vergroten...

Ritalin is methylfenidaat, toch wat anders dan amfetamine. Bij een speekseltest kan je wel positief testen op amfetamine, maar dat komt omdat er in de speekseltest enzymen zitten die reageren met zowel amfetamine als methylfenidaat.
H
HarryDsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb het nagevraagd en ze hebben mij duidelijk gevraagd of het om methylfenidaat ging.
En ze zeiden dat ze dan niet positief op amfetamine konden testen.

Zie ook:https://www.zamb.nl/afdelingen/laboratorium/bepalingenwijzer/bepaling/referenties/Amfetamines.html
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ritalin is methylfenidaat, toch wat anders dan amfetamine. Bij een speekseltest kan je wel positief testen op amfetamine, maar dat komt omdat er in de speekseltest enzymen zitten die reageren met zowel amfetamine als methylfenidaat.
Klik om te vergroten...
Oke! Maar bij een uc test valt ie door de mand of niet?
H
HarryDsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
RC-stimulanten wil je sowieso niet op regelmatige basis nemen. Zulke middelen zijn best wel verslavend, ten eerste. Maar belangrijker: de lange termijn gezonheidseffecten zijn niet bekend. De kans dat die middelen veilig zijn op de lange termijn, die is heel klein. Dus als je wekelijks 4-FMA, 3-FPM en 4-fluormethylfenidaat gaat gebruiken dan kun je wachten tot je last krijgt van lange termijn klachten: waaronder bijvoorbeeld concentratiestoornissen, problemen met de gemoedstoestand, impotentie, en mogelijk zelfs de ziekte van Parkinson.
Klik om te vergroten...
Het was enkel om een te proberen omdat ik had gelezen dat het in UK en DE al verboden is en daarbij vroeg ik me dan af of ik ermee in de sjit kon komen .
Bedankt voor je reactie en wijze tip!
H
HarryDsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hey people,

Is er iemand met ervaring of kennis,die mij mij kan vertellen of dat ik de 2-fma in het weekend kan pakken en evt de 3-fpm heb op woensdag en vrijdag UC en de 4f-rita wou ik door de week pakken.

Wordt getest op amfetamine mdma en benzodiazepines....

Alvast bedankt.
Harry.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat je met zo'n mega gebruik sowieso een probleem hebt lol :tearsofjoy:

Omdat sommige van deze nieuwe drugssoorten chemische verwant zijn aan 'normale' drugssoorten, is het in bepaalde gevallen mogelijk dat er een positief resultaat op een drugstest ontstaat. Dus ja, grote kans dat je positief test met 2fma en 3fmp. UC weet ik niet wat je bedoeld, 4f-rita ook niet, wellicht bedoel je daar 4fmph of 4feph mee?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."