Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo. Ik zie veel negatiefs over synthetische cannabis,maar moet zeggen dat het heel erg meevalt als je goed weet te doseren. -die filmpjes die er over te zien zijn op youtube is meer bangmakerij in mijn ogen. Ik rook het via de vaporizor,kan het verdunnen dus doseren na wens.(je bed uit moeten om 's nachts een jointje te moeten draaien of brandplekken is dan ook voorbij).Enige zorg is dat je de e-smoker op tijd op laad, duurdere modellen kunnen ook aan de oplaadkabel werken. Ook heb ik de poeder,en de groene versie die lijkt op kruiden (bubblegum).moet zeggen dat als je weet te doseren er geen sprake is van overbelasting receptoren tenminste, de kater ochtends van wiet ervaar ik er niet van ook een voordeel. Maar absoluut uitkijken, als je net begint zou je moeten beginnen met een heel klein beetje,(nog geen half theelepeltje)het is wel gevaarlijk als je een hele lepel zou nemen, dus doe dat niet. Maar verder heb ik er niks over te klagen, voordeel is wel geen scherpe smaak meer van tabak of wiet in je monden geen wietlucht je kunt t overal ongestoord gebruiken.En dat is leuk want je kunt gewoon joint roken op station bij wijze van. Zolang men uitkijkt met doseren is er niks aan de hand.Ik moet echt zeggen dat het helemaal niet zo goor troep is al had ik dat van te voren wel gedacht. Moet er wel aan toevoegen, het is echt gevaarlijk en als je poeder hebt maar niet de kruidendan zijn een paar zandkorrels echt al een od.Van die poeder zou ik 1/8 deel van een klein theelepeltje doen om gevaarlijke situaties te voorkomen. Maar kijk altijd uit wat voor drugs je ook neemt."