Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hebben meer mensen last van als je al wat uurtjes aan de mdma zit dat je overal tintelingen in je gezicht gaat voelen? Op het einde zo erg dat je bijna niet meer kan praten en heel je handen bol van kramp. Iemand tips hiervoor of die dit ook heeft?"
"Spyro zei: Nee, ik krijg weleens lekkere kriebels. Maar vgm is teveel échte tintelingen niet goed… Zeker niet met verkramping. Hoeveel neem je? Klik om te vergroten... Verschillend alleen op einde kan je zo een gram snel weg werken. Door bij te nemen gaan de tintelingen ook weer even weg."
"Toen ik het vaker deed kreeg ik ook op het laatst last van schokken in me slaap, en op het werk zag ik dingen die er niet waren, Toen wel al veel minder gaan gebruiken."
"2018 was mijn top denk ik met in de winter vakantie van de 11 dagen 8 dagen achter elkaar xtc en pillen. Ik ben 175 en 75kg maar naar dosering heb ik nooit gekeken. Begon meestal met halfje en daarna hele. Als ik veel kocht liet ik het sws altijd testen en was het meestal rond de 170mg. Nu ivm met werk doe ik het gelukkig een stuk minder, heb om de zoveel tijd maar weekend. Ik gebruik dan meer op festivals of beetje tijdens het uitgaan. Maar ik gebruik sws wel elke maand."
"Thanks allemaal, gelukkig heb ik nooit echt zwaren dips alleen lege maag altijd. Mensen waarmee ik zat namen soms nog wel meer, dan herkende je hun hele gezicht niet meer. Jong en dom denk ik vooral die tijd, maar wel leuk gehad."