Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTintelingen van mdma

Tintelingen van mdma

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mischien had je teveel op? Kramp duid vaak op gebrek aan magnesium. Zou wel oppassen met deze klachten. Vooral de tintelingen als die te erg worden.
H
HardgaandepugLid
01-01-2024, 00:00
#2
hebben meer mensen last van als je al wat uurtjes aan de mdma zit dat je overal tintelingen in je gezicht gaat voelen?
Op het einde zo erg dat je bijna niet meer kan praten en heel je handen bol van kramp.
Iemand tips hiervoor of die dit ook heeft?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, ik krijg weleens lekkere kriebels. Maar vgm is teveel échte tintelingen niet goed… Zeker niet met verkramping.

Hoeveel neem je?
H
HardgaandepugLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Nee, ik krijg weleens lekkere kriebels. Maar vgm is teveel échte tintelingen niet goed… Zeker niet met verkramping.

Hoeveel neem je?
Klik om te vergroten...
Verschillend alleen op einde kan je zo een gram snel weg werken.
Door bij te nemen gaan de tintelingen ook weer even weg.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardgaandepug zei:
Verschillend alleen op einde kan je zo een gram snel weg werken.
Door bij te nemen gaan de tintelingen ook weer even weg.
Klik om te vergroten...
Een gram?! En dan bijnemen?!

Gek joh, die tintelingen. Je bent niet wijs.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardgaandepug zei:
Verschillend alleen op einde kan je zo een gram snel weg werken.
Door bij te nemen gaan de tintelingen ook weer even weg.
Klik om te vergroten...

Een GRAM, holy shit, dat is echt gekkenwerk.

Tintelingen bij MDMA zijn normaal (en lekker), maar de klachten die jij beschrijft klinken abnormaal, en meer als de gevolgen van serieuze vaatvernauwing. Die extreme verkramping is ook echt niet goed. Je moet hier echt mee kappen dude, je hebt maar één brein, en één hart- en vaatstelsel. Moeten de rest van je leven nog mee. Best belangrijk.

Ik wil me niet eens voorstellen hoe ik eraan toe zou zijn na het innemen van een dergelijke hoeveelheid, als ik al nog in leven zou zijn überhaupt.
H
HardgaandepugLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toen ik het vaker deed kreeg ik ook op het laatst last van schokken in me slaap, en op het werk zag ik dingen die er niet waren,
Toen wel al veel minder gaan gebruiken.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hardgaandepug zei:
Toen ik het vaker deed kreeg ik ook op het laatst last van schokken in me slaap, en op het werk zag ik dingen die er niet waren,
Toen wel al veel minder gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...
Hoe vaak gebruik je MDMA en hoe vaak gebruikte je eerder? Wat is je lichaamsgewicht?

Er word uitgegaan van een (maximale) dosis van 1 tot 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht, in totaal per dag. Na een dag MDMA gebruiken zou je 3 maanden pauze moeten houden om te zorgen dat je serotonine e.d. weer kan worden aangevuld.

Tenzij je 666,66 kilo weegt is jouw dosis dus VEEL EN VEEL te hoog. En het komt ook over alsof je veel vaker gebruikt dan eens per drie maanden.

Je lichaam schreeuwt moord en brand, luister daar alsjeblieft naar: je bent je lichaam en je hersens aan het slopen. Ik zou je aanraden om te beginnen minimaal een jaar geen MDMA te gebruiken, en je daarna heel strak aan een maximum dosis te houden.
H
HardgaandepugLid
01-01-2024, 00:00
#9
2018 was mijn top denk ik met in de winter vakantie van de 11 dagen 8 dagen achter elkaar xtc en pillen.
Ik ben 175 en 75kg maar naar dosering heb ik nooit gekeken. Begon meestal met halfje en daarna hele.
Als ik veel kocht liet ik het sws altijd testen en was het meestal rond de 170mg.
Nu ivm met werk doe ik het gelukkig een stuk minder, heb om de zoveel tijd maar weekend.
Ik gebruik dan meer op festivals of beetje tijdens het uitgaan.
Maar ik gebruik sws wel elke maand.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 gram he. Vind je het gek. Extreem veel mdma is dat.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardgaandepug zei:
2018 was mijn top denk ik met in de winter vakantie van de 11 dagen 8 dagen achter elkaar xtc en pillen.
Ik ben 175 en 75kg maar naar dosering heb ik nooit gekeken. Begon meestal met halfje en daarna hele.
Als ik veel kocht liet ik het sws altijd testen en was het meestal rond de 170mg.
Nu ivm met werk doe ik het gelukkig een stuk minder, heb om de zoveel tijd maar weekend.
Ik gebruik dan meer op festivals of beetje tijdens het uitgaan.
Maar ik gebruik sws wel elke maand.
Klik om te vergroten...
Zie mijn bovenstaande bericht. Wil je kapot? Ga zo door! Wil je niet kapot? Stoppen!

Een lange tijd niet gebruiken om jezelf de kans te geven te herstellen, en dan MAX 112,5 mg per keer, minimaal drie maanden ertussen. Voel je daar te weinig effect van? Dat is de schade die je jezelf hebt toegebracht. Meer gebruiken vergroot die schade.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hardgaandepug zei:
Toen ik het vaker deed kreeg ik ook op het laatst last van schokken in me slaap, en op het werk zag ik dingen die er niet waren,
Toen wel al veel minder gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...
Dit betekent dat je erg beschadigd bent. Bij verstandig gebruik krijg je die schokken niet.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hardgaandepug zei:
Verschillend alleen op einde kan je zo een gram snel weg werken.
Door bij te nemen gaan de tintelingen ook weer even weg.
Klik om te vergroten...
Misschien dat iemand het zo exact bijdehand heeft maar als ik me goed herinner is ca vanaf 2 gram afh bodyweight MDMA potentieel toxische OD met sterk toenemende kans op acuut orgaanfalen en overlijden. En je hebt het over bijnemen. Denk hier even goed over na en Google even wat zou ik zeggen.

edit bijvoorbeeld
H
HardgaandepugLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thanks allemaal, gelukkig heb ik nooit echt zwaren dips alleen lege maag altijd.
Mensen waarmee ik zat namen soms nog wel meer, dan herkende je hun hele gezicht niet meer.
Jong en dom denk ik vooral die tijd, maar wel leuk gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."