Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Duwd zei: Een zere neus, hele week verkouden, klein beetje depri maar verder echt een geweldig middel wat je festival een stuk leuker kan maken😌 Klik om te vergroten..."
"Casrus zei: Houd op met zoeken naar een vervanger van 3-CMC (3-MMC) en beoordeel stoffen op hun eigen kwaliteiten. Gebruik nu NEP terwijl eerst vooral 3-MMC mijn 'drug' was. Maar disso's zijn ook leuk. Maar lees je in over Harm Reduction e.d.. Klik om te vergroten... Hier hoort een hele grote disclaimer bij: https://drugsforum.nl/threads/nep-pas-op.75335/ Lees deze post eerst voordat je ook maar aan denkt om te bestellen. TLDR: zorgt voor ernstige bijwerkingen, is het absoluut niet waard"
"Hey, weet je hier inmiddels meer over, of heb je nog extra informatie? En wat heb je er mee gedaan, weggegooid of alsnog gebruikt?"
"PsyTekz zei: Als ik het goed heb is Yazmat verbannen naar de Drugsforum kerkers bij de sectie forumgekken. Klik om te vergroten... Ohja ik zie het, damn. Kreeg dit laatst namelijk ook als uitslag bij het testcentrum. Er is heel weinig tot niks te vinden over deze stof, dus ik denk dat het zeker meerwaardere is als deze thread blijft bestaan voor eventuele ervaringen en informatie"