Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forum leden. In hoop op advies van jullie deel ik graag mijn vraag. Door een scheiding gebruik ik nu 2 weken mirtazapine. Dit bevalt erg goed doordat ik goed slaap en een stabiele / goede stemming heb door de dag heen. Ik heb in het verleden regelmatig Xtc etc gebruikt op feestjes en ben me er van bewust dat deze 2 middelen samen verschillende bijwerkingen kunnen hebben. Ik ga over een week naar een feestje toe waar ik graag xtc zou willen gebruiken, ik lees dat door de mirtazapine de xtc weinig of helemaal niet tot recht kunnen komen en ben hierdoor het volgende van plan. Mijn idee was omdat de halfwaarde tijd van mirtazapine 20-40 uur is om op maandag/dinsdag te stoppen en dit op te vangen op zopiclon zodat ik wel goed kan slapen en hierdoor de risicos en de kans op niks voelen van de xtc verklein. Kan iemand me hier meer over vertellen ? ervaringen met mirtazapine of zelfs in combinatie met xtc? ik ben erg benieuwd! Alvast bedankt!"
"@benzzzy je wil dus zeggen dat als ik xtc neem en de mirtazapine doorzet ik het gewoon zal voelen ? Ik neem een maal daags 15 mg"
"Bedankt voor jullie reactie. Ik zit aan temazepan te denken ipv zopriclon vanaf dinsdag. Heeft er niemand ervaring met mirtazapine en xtc ?"