#1
Ik raad het ook niet aan ik zeg alleen dat het WAARSCHIJNLIJK niet problematisch is.
Bold statement, gezien er niks over bekend is. Behalve dat het geen ssri is.Ik raad het ook niet aan ik zeg alleen dat het WAARSCHIJNLIJK niet problematisch is.
Ik bedoelde uiteraard de middelen gecombineerd gebruiken, oftewel waar dit hele topic over gaat.Er is voor beide middelen meer dan genoeg informatie aanwezig...
Ik zou voor temazepam gaan als er keus is.Bedankt voor jullie reactie. Ik zit aan temazepan te denken ipv zopriclon vanaf dinsdag. Heeft er niemand ervaring met mirtazapine en xtc ?
Er is voor beide middelen meer dan genoeg informatie aanwezig.
THANK YOU.Mirtazapine acts as an antagonist/inverse agonist upon the following receptors:[28][29]
- 5-HT2A receptor[30]
- 5-HT2B receptor[31]
- 5-HT2C receptor [30]
- 5-HT3 receptor
- 5-HT7 receptor
- α1-adrenergic receptor[32]
- α2A-adrenergic receptor[33]
- α2B-adrenergic receptor[34]
- α2C-adrenergic receptor[35]
- H1 receptor[36]
- mACH receptors[37]
![]()
Mirtazapine
Mirtazapine (trade name Remeron, among others) is an antidepressant substance of the piperazinoazepine class. At high doses, it has been reported to act as an atypical psychedelic and sedative. It is classified as a noradrenergic and specific serotonergic antidepressant (NaSSA).[2]psychonautwiki.org
Mitrazepine is een antipsychotica volgens de literatuur. Als je er wat dieper op in leest vindt je terug dat Mitrazepine een anti depressiva wordt genoemd omdat door het blokkeren van de 5HT2 receptoren het na enkele dagen een verhoogde serotonine activiteit bij de 5HT1 receptoren veroorzaakt. Mitrazepine wordt waarschijnlijk een antidepressiva genoemd in plaats van antipsychotica om inname bereidheid te verhogen.
De sterk overwegende werking van Mitrazepine is dus dat het signalen in de hersens plat legt.
Persoonlijk zou ik de combinatie wel aandurven zolang je beiden niet te hoog doseert. Mensen die antipsychotica/medicatie slikken zijn echter meestal niet erg stabiel, overwegend om die reden zou ik het eerder afraden. Het lijkt mij logisch dat mensen eerst medicatie afbouwen voordat ze weer andere drugs overwegen.
Ik zou er voor zorgen dat de zolpicon ook uit je bloed is. Dus 2 dagen van te voren ook stoppen met zolpicon. Gezien de halfwaardetijd van 6-9 ongeveer zit je wel goed dan.Beste forum leden.
In hoop op advies van jullie deel ik graag mijn vraag.
Door een scheiding gebruik ik nu 2 weken mirtazapine. Dit bevalt erg goed doordat ik goed slaap en een stabiele / goede stemming heb door de dag heen.
Ik heb in het verleden regelmatig Xtc etc gebruikt op feestjes en ben me er van bewust dat deze 2 middelen samen verschillende bijwerkingen kunnen hebben.
Ik ga over een week naar een feestje toe waar ik graag xtc zou willen gebruiken, ik lees dat door de mirtazapine de xtc weinig of helemaal niet tot recht kunnen komen en ben hierdoor het volgende van plan.
Mijn idee was omdat de halfwaarde tijd van mirtazapine 20-40 uur is om op maandag/dinsdag te stoppen en dit op te vangen op zopiclon zodat ik wel goed kan slapen en hierdoor de risicos en de kans op niks voelen van de xtc verklein.
Kan iemand me hier meer over vertellen ? ervaringen met mirtazapine of zelfs in combinatie met xtc? ik ben erg benieuwd!
Alvast bedankt!
Vraag het anders aan degene die het heeft voorgeschreven.@benzzzy je wil dus zeggen dat als ik xtc neem en de mirtazapine doorzet ik het gewoon zal voelen ? Ik neem een maal daags 15 mg
Ik raad dit af.Vraag het anders aan degene die het heeft voorgeschreven.
Mwah, denk dat je met eerlijkheid een stuk verder komt. Wat nou als blijkt dat mdma de werking van die antidepressiva om zeep helpt of dat het toch op dezelfde receptoren werkt. Een behandelaar kan het denk ik beter inschatten dan wij op dit forum.Betreft bepaalde medicatie niet willen voorschrijven omdat deze mogelijkheid verslavend/recreatief kunnen zijn terwijl dit wel de beste keus zou zijn voor de situatie.
Google is uw vriend. Dit koste me letterlijk 3 minuten. Het wordt dus afgeraden.Bedankt voor jullie reactie. Ik zit aan temazepan te denken ipv zopriclon vanaf dinsdag. Heeft er niemand ervaring met mirtazapine en xtc ?
drugsforum.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."