Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste rudolf, Heftig verhaal. Mijn vrouw heeft ivm chronische ziekte en veel pijn ook een paar keer af moeten bouwen van lange periodes dipi gebruik. Zij gebruikt bij het afbouwen clonidine en heeft daarmee minder last van ontwennig. Wellicht dat dit jou ook helpt bij het minderen. Zeker voor het laatste stuk. In een eerdere reactie van iemand, waar jij niet zo blij was met de toon. Gaf iemand een tip, waar je wellicht over heen hebt gelezen. Namelijk een porte a cath. Hiermee kun je veiliger en zonder veel schade aan te doen in dieperliggende aders inspuiten. Wellicht dat je arts of een pijnteam je hier mee kan helpen. Bij mijn vrouw is dit nog niet gelukt om te regelen. Uiteraard is zonder beter, maar soms kan het niet anders. Hoop dat hier wat aan hebt. Groeten en Succes"