Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo Ik heb nu ongeveer twee en een half uur gelede lsd gepakt. Het is me eerste keer en heb een halve zegel gepakt volgens de dealer zat er op 1 hele zegel 220uq. Dat heb ik dus soort van 110uq gepakt. Ik weet dat het vaak niet goed verdeeld is maar me vriend die de andere helft heeft gepakt voelt niks. Wat kan er aan de hand zijn?"
"Green zei: He-le-maal mee eens!! Vooral het gedeelte tussen haakjes,das zo een beetje mijn levensdoel (mss is levensdoel beetje overdreven maar toch... ) Ik ben nuchter al heel kritisch op de maatschappij,als ik gebruik ben ik er zwaar tegen en vind ik het absurd hoe wij het pikken ons in deze openlucht gevangenis te laten opsluiten!! Ik ben mij zo een 3jaar terug gaan verdiepen in het "waarom" wij eigenlijk vlees (En andere dierlijke producten!!) eten... ik zal jullie verder mijn argumenten waarom ik dan ook veganist geworden ben besparen want veganisme is onder de bevolking in onze rooskleurige maatschappij nog meer "NOT DONE" dan drugsgebruik. Maar als je je graag bezig houd met het hoe en waarom alles hier draait moet je beslist de vleesindustrie ook eens langs de andere "ik" kant bekijken maar inderdaad,daar zijn andere forums voor. Ik hoop als we na Dit leven een nieuwe kans krijgen dan hoop ik ergens diep in Afrika te belanden. Als ik daar mijn jeugdjaren zou overleven dan zou ik mij diepnadenkend op een grote steen in de zon zetten en nadenken over hoe wij met zn alle deze aarde weer tot een echte aarde kunnen maken. Voorlopig blijf ik mij verzetten tegen de "rat in het rad" systeem!! Klik om te vergroten... Wij eten vlees omdat we hoektanden hebben haha. Als de oermens vroeger geen vlees at ging het dood"
"hallo Wanneer ik xtc (of mdma) gebruik dan kan ik nooit plassen. Dit houd meestal aan tot de volgende dag 4 uur smiddags ongeveer maar ik ga over een paar weken naar een weekendfestival en dan is het dus niet zo handig. Ik had gehoord dat er pillen waren waardoor je juist wel weer kunt plassen ofzo. Heeft iemand daar toevallig van gehoord of heeft iemand een andere tip voor me dan hoor ik het graag."
"stomme eend zei: Ik heb er zelf echt nul last van, maar lees het wel vaker. Vraag me alleen altijd af wát dan zo vervelend is? Heb je wel drang maar lukt het dan uiteindelijk niet als je op de wc zit, is dat het? Een beetje zoals bij blaasontsteking? Of heb je ook geen aandrang en zit het vervelende ergens anders in? Gewoon nieuwsgierig Klik om te vergroten... Ik heb het als aller ergst van mij vrienden. Ik heb soms gewoon dat ik 15 uur na gebruik nog steeds niet kan plassen. Het vervelende is dat je steeds het gevoel hebt dat je moet plassen maar het gaat maar niet weg want ja je kunt niet plassen. Je gaat er dan alleen nog maar aan denken en verpest soms een beetje je space"
"De Dunne zei: Welke doseringen gebruiken de reageerders die niet kunnen plassen na mdma? Volgens mij is het ook wel dosering afhankelijk. iig bij mij wel. De enige x dat ik echt niet kon plassen tot pijn aan toe was toen ik veul te veul had genomen. Klik om te vergroten... Ik gebruik meestal wel zon 400+ mg mdma over een avond"
"De Dunne zei: Dat verklaart het! Dat is veel. Klik om te vergroten... Maar dat is meestal wel over 10 uur he."
"De Dunne zei: Dat maakt niets uit. Het zit alsnog in je lijf, of je het nu in ene neemt of verdeeld. . Mdma is niet zo snel uitgewerkt. 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht nemen en je zult er zo goed als geen last van hebben. Het is echt een hele hoge dosis. Dat is sowieso erg ongezond. Vooral voor je brein en lijf. Lees dit eens aandachtig door: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Klik om te vergroten... Sorry hoor maar 100mg (via de werkelijke dosis) zou voor mij veeeels te weinig zijn voor een avond. Hoe doe jij het dan bijv op een festival die 13 uur duurt?"
"Hallo binnenkort heb ik weer een feest waar ik drugs wil gaan gebruiken. Ik heb alleen geen zin meer om een enorme kater, die dagen duurt te hebben na een feest. Normaal gebruik ik xtc en ketamine op een feestje maar door de xtc krijg ik een enorme kater dus zijn hier vervangers voor? Moet sowieso stimulerende drug zijn"
"Gido zei: Hoe oud was je toen je voor het eerst harddrugs gebruikte? Wat had je gebruikt? Hoe was dat? Enz. ben benieuwd naar je verhaal. Klik om te vergroten... 15 ketamine en xtc. Achteraf wel spijt dat ik zo vroeg ben begonnen. Op mijn 16e heb ik een tijd gehad dat ik standaard zaterdagavond keta of sos gebruikte. Natuurlijk niet goed"
"625mg mdma op een hardcore feest. Half dromen gehad dat ik dacht dat de vriendin van een vriend van mij er ook was en aan het huilen was omdat die vriend drugs gebruikte (waar ze tegen is). Ik dat dus zo tegen die vriend zeggen word ik uit gelachen haha"