Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofdpijn na wiet

Hoofdpijn na wiet

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DaveHagenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien blow je te vaak achter elkaar, probeer eens om de 2 uur een jointje te nemen
H
Haarsteeg1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
DaveHagen zei:
Misschien blow je te vaak achter elkaar, probeer eens om de 2 uur een jointje te nemen
Klik om te vergroten...

Het is al bij de eerste joint die ik rook
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rook je ook tabak?
Het kan namelijk ook aan de nicotine liggen, daar kun je ook nog wel eens licht in je hoofd van worden als je niet rookt
H
Haarsteeg1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SuperSilverHaze zei:
Rook je ook tabak?
Het kan namelijk ook aan de nicotine liggen, daar kun je ook nog wel eens licht in je hoofd van worden als je niet rookt
Klik om te vergroten...

Ja er zit wel tabak in maar ik rook wel vaker sigaretten in het weekend en dan heb ik er geen last van. Kan misschien ook door de alcohol komen want heb nog nooit geblowd met alcohol erbij.
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat zou kunnen, alcohol versterkt het stoned gevoel wel. Vind het vooral vreemd dat het alleen de eerste 20minuten is.. Ik vind alcohol met wiet zelf een heerlijke combinatie en heb ook nooit echt last van hoofdpijn.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat voor hoofdpijn is het? Als in, waar voel je het (bijv meer je achterhoofd, of boven je ogen)? Ik zou ook bijna denken dat het door de nicotine is, maar je geeft aan ook wel eens gewoon te roken. Of is dat altijd in combinatie met alcohol?
H
Haarsteeg1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bee zei:
Wat voor hoofdpijn is het? Als in, waar voel je het (bijv meer je achterhoofd, of boven je ogen)? Ik zou ook bijna denken dat het door de nicotine is, maar je geeft aan ook wel eens gewoon te roken. Of is dat altijd in combinatie met alcohol?
Klik om te vergroten...

Ik rook eigenlijk alleen in combinatie met alcohol of xtc maar ik gebruik bijna nooit xtc. De plek waar de hoofdpijn is kan ik zo niet noemen. Merk ik pas als ik aan het blowen ben
H
Haarsteeg1Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo

Ik heb nu 5 keer geblowd (wiet en hasj) en steeds als ik het doe word ik ontzettend licht in mijn hoofd en word ik een beetje draaierig. Weet iemand iets wat ik misschien verkeerd doe of wat ik juist wel kan doen? Ik vind het stoned gevoel wel erg fijn maar het is jammer dat ik dan eerst 20 minuten hoofdpijn heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."