Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben nu met 'n poging bezig, vijf dagen niet geblowd. Is in principe 'n record. Heb ik er echt moeite mee. Kan amper slapen, lig uren wakker in m'n nest, heb 'n heel zwaar hoofd en voel me aan de ene kant klote, maar aan de andere kant voel ik me beter dan ik me in jaren heb gevoeld. Moet 't eigenlijk volhouden, maar twijfel nu wel. Misschien moet ik op vakantie naar 'n land waar je echt geen drugs kunt krijgen of waar je echt geen drugs mee naar toe kunt nemen. Maja kost weer geld en tijd. Suc6 iedereen"