Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na een knie opperatie voor onderander valse Jicht moet ik 2 x 75 mg Diclofenac EG Retard. Amai !!!! mijn buik ; krampen rond de maag Ik had geen pijn problemen en kreeg na de opperatie 2 grote pijnstillers mee DAFALGAN. Ik heb ze nooit ingenomen . Als anti ontsteking ( om toch iets te nemen neem ik 3 x 2 DOLOFLAN van vitaia Eindelijk voel ik me veel beter en heb ik pijn in mijn knie ; dan let ik op. Interessant ?"