Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik weet niet of dit de goede plaats is voor deze vraag. Maar ik ik heb laatst een potje met 5htp gekocht om mijn serotonine-peil weer omhoog te schroeven. Alleen nu las ik ergens dat serotonine alleen aangemaakt word als je ogen daglicht ontvangen. Als je namelijk in het donker bent word de serotonine omgezet in melatonine waardoor je kunt gaan slapen. Nu las ik dus ook dat veel mensen voor het slapen gaan wat 5htp nemen, maar dit heeft dan toch geen enkele zin aangezien je dan je bed uitduikt in een donkere kamer??"
"25tolife zei: Aangezien het een vrij korte halfwaardetijd heeft(zover ik vinden kan), zou ik het simpel gezegd gebruiken waar jij het nodig voor denkt te hebben. Het schijnt ook tegen nachtmerries te werken, en depri mood.Helpt dus als je het in de avond neemt voor betere nachtrust en denk dat het dan ook gewoon werkt op je serotonine receptor ondanks het donker is. Maar zie daar tegenstrijdige berichten van. Dus dit is slechts mijn input die ik geven kan hopelijk heb je er iets aan. Overmatig gebruik is niet gezond ervan maar dat wist je al denk ik zo Klik om te vergroten... Nee ik wil het eigenlijk alleen een weekje slikken na een avondje wat pillen gebruikt te hebben. Moet zeggen dat ik inderdaad enorm helder en sterk droom. Pas leek wel in één droom een week voorbij te zijn gegaan, niet normaal!"
"Ik had op internet gelezen dat het ongeveer 6 weken duurt voordat je serotoninepeil weer op het normale niveau zit na een avondje schijven vreten. Als ik na die avond elke dag begin met het slikken van 5htp, hoelang duurt het dan voordat mijn serotoninepeil weer op hoogte is?"
"Halo iedereen, na een tijdje XTC te hebben gebruikt vond ik het tijd worden om iets anders te proberen. Via via kon ik wat zegeltjes LSD kopen met op de achterkant een afbeelding van de olifantengod Ganesha. Een paar dagen van te voren had ik trouwens ook 5htp geslikt. Ik zat lekker in de huiskamer samen met mijn vader tv te kijken, ik nam er eentje onder mijn tong en liet deze smelten. Na een tijdje begon ik een soort van lekkere golven in mijn lichaam te voelen en moest de hele tijd glimlachen. Ik was gezellig aan het whatsappen en merkte dat ik erg veel humor had. Na een uurtje werd ik opgehaald door vrienden en gingen we vervolgens te kroeg in. Ik merkte dat ik het moeilijk vond om normale zinnen te formuleren en zag in de spiegel dat mijn pupillen best groot waren geworden. Vervolgens kwamen we in de kroeg en voelde ik me steeds vrolijker en kreeg de hele tijd lachbuien, ik kon overal om lachen, alles was leuk! Intussen kon ik alweer beter praten en voelde me erg creatief, ik wist zeker dat ik zo een heel verhaal ter plekke kon verzinnen. Ik had erg diepgaande gesprekken met iedereen. Ik begon te merken dat ik alles in slow-motion begon te zien en te horen. Eerst dacht ik dat de DJ expres de muziek slomer liet spelen, maar dit bleek niet zo te zijn. Verder was het enorm warm en benauwd in de kroeg, maar ik voelde geen warmte of koude, ook hoefde ik niet te zweten en had enorm veel energie. Tijdens de trip heb ik niet echt vreemde dingen gezien op het slow-motion gebeuren na dan. Wel zag ik tijdens de voetbalwedstrijd dat de spelers groter en dan weer kleiner werden. Ook leek de WC groter als anders en leek naar me te "lachen" als het ware. Kortom de trip was me erg goed bevallen, zelfs de volgende dag toen ik wakker werd voelde me ik me nog steeds "slimmer" en creatief. Ik ga dit zeker vaker proberen!"