#1
Halo iedereen,
na een tijdje XTC te hebben gebruikt vond ik het tijd worden om iets anders te proberen. Via via kon ik wat zegeltjes LSD kopen met op de achterkant een afbeelding van de olifantengod Ganesha. Een paar dagen van te voren had ik trouwens ook 5htp geslikt.
Ik zat lekker in de huiskamer samen met mijn vader tv te kijken, ik nam er eentje onder mijn tong en liet deze smelten. Na een tijdje begon ik een soort van lekkere golven in mijn lichaam te voelen en moest de hele tijd glimlachen. Ik was gezellig aan het whatsappen en merkte dat ik erg veel humor had. Na een uurtje werd ik opgehaald door vrienden en gingen we vervolgens te kroeg in. Ik merkte dat ik het moeilijk vond om normale zinnen te formuleren en zag in de spiegel dat mijn pupillen best groot waren geworden. Vervolgens kwamen we in de kroeg en voelde ik me steeds vrolijker en kreeg de hele tijd lachbuien, ik kon overal om lachen, alles was leuk! Intussen kon ik alweer beter praten en voelde me erg creatief, ik wist zeker dat ik zo een heel verhaal ter plekke kon verzinnen. Ik had erg diepgaande gesprekken met iedereen. Ik begon te merken dat ik alles in slow-motion begon te zien en te horen. Eerst dacht ik dat de DJ expres de muziek slomer liet spelen, maar dit bleek niet zo te zijn. Verder was het enorm warm en benauwd in de kroeg, maar ik voelde geen warmte of koude, ook hoefde ik niet te zweten en had enorm veel energie.
Tijdens de trip heb ik niet echt vreemde dingen gezien op het slow-motion gebeuren na dan. Wel zag ik tijdens de voetbalwedstrijd dat de spelers groter en dan weer kleiner werden. Ook leek de WC groter als anders en leek naar me te "lachen" als het ware. Kortom de trip was me erg goed bevallen, zelfs de volgende dag toen ik wakker werd voelde me ik me nog steeds "slimmer" en creatief. Ik ga dit zeker vaker proberen!
na een tijdje XTC te hebben gebruikt vond ik het tijd worden om iets anders te proberen. Via via kon ik wat zegeltjes LSD kopen met op de achterkant een afbeelding van de olifantengod Ganesha. Een paar dagen van te voren had ik trouwens ook 5htp geslikt.
Ik zat lekker in de huiskamer samen met mijn vader tv te kijken, ik nam er eentje onder mijn tong en liet deze smelten. Na een tijdje begon ik een soort van lekkere golven in mijn lichaam te voelen en moest de hele tijd glimlachen. Ik was gezellig aan het whatsappen en merkte dat ik erg veel humor had. Na een uurtje werd ik opgehaald door vrienden en gingen we vervolgens te kroeg in. Ik merkte dat ik het moeilijk vond om normale zinnen te formuleren en zag in de spiegel dat mijn pupillen best groot waren geworden. Vervolgens kwamen we in de kroeg en voelde ik me steeds vrolijker en kreeg de hele tijd lachbuien, ik kon overal om lachen, alles was leuk! Intussen kon ik alweer beter praten en voelde me erg creatief, ik wist zeker dat ik zo een heel verhaal ter plekke kon verzinnen. Ik had erg diepgaande gesprekken met iedereen. Ik begon te merken dat ik alles in slow-motion begon te zien en te horen. Eerst dacht ik dat de DJ expres de muziek slomer liet spelen, maar dit bleek niet zo te zijn. Verder was het enorm warm en benauwd in de kroeg, maar ik voelde geen warmte of koude, ook hoefde ik niet te zweten en had enorm veel energie.
Tijdens de trip heb ik niet echt vreemde dingen gezien op het slow-motion gebeuren na dan. Wel zag ik tijdens de voetbalwedstrijd dat de spelers groter en dan weer kleiner werden. Ook leek de WC groter als anders en leek naar me te "lachen" als het ware. Kortom de trip was me erg goed bevallen, zelfs de volgende dag toen ik wakker werd voelde me ik me nog steeds "slimmer" en creatief. Ik ga dit zeker vaker proberen!