Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goedenavond, Is het normaal dat je je depri voelt als je al een halve week gestopt bent met blowen? Depri om niks eigenlijk haha En heb t alleen koud iemand ervaringen hiermee?"
"Lizzybizzy zei: Ik ben ook een halve week gestopt en voel me ook ellendig, slaap niet. Lig heel de nacht te zweten en overdag heb ik het ijskoud... Dus ja als je lange tijd hebt geblowd schijnt het er bij te horen Klik om te vergroten... Pff niet normaal verwarming op 23 nog steeds koudlijden 🤣 en slapen ja dat is ook nog n dingetje ja"
"transformated zei: Heb dit ook meerdere keren gehad dat mensen, vormen of entiteiten noem maar op me pijn doen en als ik wakker kom voel ik het soms nog dat is pas freaky. Klik om te vergroten... Met mijn slaapverlamming werd ik wakker met krassen op mijn rug, hoe vind je die."