Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Laatst ben ik voor het eerst niet goed gegaan op drugs. Ik begon rond 20:30 met twee sleutelpunten speed en door de avond heen tot 23:00 elke keer twee sleutelpunten bijgenomen. Op een gegeven moment kwam ik er tussendoor achter dat ik het verkeerde zakje vast had en ik heel erg fijngestampte mdma had gesnoven. Ik weet niet hoeveel of hoevaak dit is gebeurd. Na een tijdje nog twee sleutelpunten coke aangeboden gekregen en gedaan. Op het einde van de avond 1 sleutelpunt 3 mmc, dit was rond 02:00. Toen bedacht ik me dat het niet slim was om zoveel middelen te combineren in korte tijd. Hier ging het fout. Ik had nergens zin in en ben in bed gaan liggen; zweten, lagere hartslag, met vlagen heel erg warm, braakgevoel, misselijk en spierkrampen in mijn voet. Vooral heel erg bang dat het fout zou gaan en vooral door het schuim in mn mond, dat had ik nog nooit meegemaakt. Ik kon echt een bult stevig wit schuim bij mn tandvlees vandaan halen na een paar minuten. Maakte ik mezelf gek of was het echt op het nippertje? Heeft iemand dit eens meegemaakt? Op internet staat schuim als symptoom van overdosis maar anderen zeggen dat je speeksel taaier wordt door uitdroging van je lichaam en kauwen. Nu voel ik me op maandag oke (het was op zaterdag/zondagochtend)."
"Weet je waar dat schuim door komt? Fuck, maar even in de gaten houden. Vriend van me had nergens last van, maar doet dit vaker."