Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchuimspeeksel en slecht na cocktail

Schuimspeeksel en slecht na cocktail

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je combineert 3 stimulerende middelen. Niet echt een best idee. Zal wel deels paniek geweest zijn ook, maar pak het volgende keer anders aan want het is wel degelijk gevaarlijk.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben gestopt met lezen na de 3mmc en coke.
Aardige wat substanties door elkaar , geen wonder dat je je slecht voelt en schuim begint te rochelen (mss met wat gal bij..)

Einde heb ik wel gelezen.
Als je je goed blijft voelen zou ik gewoon effe dope laten en de regeltjes volgen.

Als je je terug slecht voelt naar de ha en uitleggen wat er is gebeurd.
G
Groningen97Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi allemaal,
Laatst ben ik voor het eerst niet goed gegaan op drugs. Ik begon rond 20:30 met twee sleutelpunten speed en door de avond heen tot 23:00 elke keer twee sleutelpunten bijgenomen. Op een gegeven moment kwam ik er tussendoor achter dat ik het verkeerde zakje vast had en ik heel erg fijngestampte mdma had gesnoven. Ik weet niet hoeveel of hoevaak dit is gebeurd. Na een tijdje nog twee sleutelpunten coke aangeboden gekregen en gedaan. Op het einde van de avond 1 sleutelpunt 3 mmc, dit was rond 02:00. Toen bedacht ik me dat het niet slim was om zoveel middelen te combineren in korte tijd. Hier ging het fout. Ik had nergens zin in en ben in bed gaan liggen; zweten, lagere hartslag, met vlagen heel erg warm, braakgevoel, misselijk en spierkrampen in mijn voet. Vooral heel erg bang dat het fout zou gaan en vooral door het schuim in mn mond, dat had ik nog nooit meegemaakt. Ik kon echt een bult stevig wit schuim bij mn tandvlees vandaan halen na een paar minuten. Maakte ik mezelf gek of was het echt op het nippertje? Heeft iemand dit eens meegemaakt? Op internet staat schuim als symptoom van overdosis maar anderen zeggen dat je speeksel taaier wordt door uitdroging van je lichaam en kauwen. Nu voel ik me op maandag oke (het was op zaterdag/zondagochtend).
G
Groningen97Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet je waar dat schuim door komt? Fuck, maar even in de gaten houden. Vriend van me had nergens last van, maar doet dit vaker.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Groningen97 zei:
Weet je waar dat schuim door komt?
Klik om te vergroten...
Ik gok dehydratie, ik krijg ook een soort van schuimspeeksel op speed alleen , ookal drink ik genoeg.
Maar niet dat ik het van men handen kan halen 🧐🤨
Groningen97 zei:
Vriend van me had nergens last van, maar doet dit vaker.
Klik om te vergroten...
Stomste wat je kan doen is je aan iemand spiegelen.

Als je vriend 300ug lsd neemt omdat hij het vaker doet , neem jij er toch geen 300 lijkt me.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien even naar de kno arts. Als je het verschil tussen speed, mdma en 3mmc niet ruikt en proeft is er iets met je reuk en smaak orgaan.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Schuim op je mond na druggebruik klinkt echt alles behalve gezond. Ik snap ook niet waarom je nog coke en 3mmc binnenpakt nadat je weet dat je al per ongeluk mdma hebt binnengehaald.

Ik ben echt niet de persoon die je gaat zeggen je drugs niet te mixen, maar je kan de combinaties toch wel een beetje logisch houden? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."