Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Aankomend weekend heb ik een festival en hier wil ik voor het eerst pep gaan gebruiken. Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met drugs. Heb 2 á 3 keer XTC gebruikt. De laatste keer is 2,5 week geleden. Nu vraag ik mij af hoe het doseren van pep werkt... Ik wil het gaan snuiven. Is een sleutelpunt genoeg, moet ik een hele lijn nemen en wanneer neem je eventueel bij? Ik ben 25, 1,75 en 65kg. Alvast bedankt!"
"SpaceMetHaze zei: Hoi, Heb je je speed laten testen? Er is namelijk een groot verschil tussen (bijna) pure speed en speed die met een heleboel dingen is gemixt. Ik zou persoonlijk met een klein sleutelpuntje beginnen en 30 minuutjes afwachten om te kijken hoe het valt. Daarna kun je altijd op gevoel punten bijnemen. Let wel op dat speed (heel) lang doorwerkt, en de hoofdregel is: Less=more met speed. Hiermee beperk je ook de kater. Veel plezier alvast! Klik om te vergroten... bedankt voor je reactie! Ik heb het niet laten testen. En vriend van mij haalt regelmatig bij deze persoon en hij is er goed over te spreken. Natuurlijk zegt dit niks over de zuiverheid van de pep.."
"Hallo, Ik heb nu een paar keer XTC gedaan en dit is mij erg goed bevallen. Nu merk ik aan mijzelf dat ik snel geneigd raak om op ieder festival te gebruiken, maar als ik dit te vaak doe dan gaat dit natuurlijk ten koste van het ‘plezier’ van XTC. Nu had ik het hier laatst met mijn vrienden over en zij gaven aan om 4mmc te gebruiken als vervanger. Het zal dan allemaal minder euforisch zijn, maar beter voor je serotonine voorraad. Mijn vraag is of het inderdaad klopt dat ik 4mmc als vervanger van XTC kan gebruiken, zonder dat dit uiteindelijk ten koste zal zijn van het ‘plezier’ van XTC. Of als jullie iets ander voorstellen hoor ik dit ook graag!"