Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Google en gij zult vinden. Misschien is dit het antwoord op jouw vraag ? http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=32242"
"Waaw die AK ziet er lekker uit. Heb geen idee wat trichomen zijn.. Maar als ik het zo zie zou ik zeggen dat ze bijna oogst rijp zijn. Misschien nog een weekje, veel langer zou ik niet wachten.."
"Ik leer hier op het forum haast iedere dag weer wat bij Maar wat ik niet begrijp is dat er uit oude wortels / stengels weer nieuwe plantjes gegroeid zijn. Naar mijn weten is een wietplantje een eenjarige plant. Hem meerdere jaren laten groeien is enkel mogelijk in een kweekruimte."
"Als ik heel eerlijk ben heb ik nog nooit zo'n verrotte planten gezien. Ik zou zeggen meteen oogsten voordat alles verrot is."
"Als je een zolder hebt kun je het best op zolder drogen. Warmste en droogste plek in huis. Ik span altijd op zolder wat touwtjes en hang daar de gehele plant onderste boven aan."
"Groene bolletjes die lijken op de balletjes uit een speelgoedgeweer ? Dan denk ik meteen aan osmocote korrels. Toets eens in bij google afbeeldingen... Ik zou ze maar niet roken want dat is een meststof."
"TS heeft het over GROENE bolletjes, geen zwarte / bruine. Stond toevallig gister bij Hornbach aan de kassa en zag daar visvoer liggen. Grote 10 of 20 kilo zakken voor vijvervissen. Dat waren groene / gele / rode korrels. De groene waren lichtgroen, net als gedroogde wiet. Misschien was het zoiets ? Jammer dat TS niet meer reageerd en geen fotootje plaatst. Ben best benieuwd wat het nou was.."
"Ben wel benieuwd hoe ze er nu bij staan.."
"@ Osi, waar heb je die Adalia eitjes besteld ? Heb hier (nog) geen last van bladluis of ander ongedierte, maar kan nooit kwaad om preventief wat van die eitjes rond te strooien. Hoeveel cm zijn je plantjes nu en hoeveel dagen vanaf dat de zaadjes uitgekomen zijn ? Grtz"
"Dat ziet er netjes uit !"