Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nihilist88 zei: Dat zie ik helemaal niet als positief, het geeft tijdens de rush een veel beter gevoel en laat je hooikoorts symptomen tijdelijk verdwijnen, om het de dagen erna dubbel zo hard terug te krijgen. Waar het voordeel?🤷♂️ Klik om te vergroten... Het voordeel zit erin dat het me de mogelijkheid geeft om een hele dag op een festival rond te lopen zonder klachten. Dat het harder terugkomt de dag erna, neem ik graag op de koop toe. Op een brakke dag voel ik me sowieso al ellendig en doe ik niks, beetje extra hooikoorts klachten maakt me dan niet uit. Ik zie stimulanten dan ook helemaal niet als een echte oplossing hoor, maar meer als een gunstig bij-effect. Ik was sowieso al van plan om te gebruiken vandaag. Nihilist88 zei: Ik zou snuiven SOWIESO MIJDEN. Wegens kortere werkingsduur n aantasting vd neus, die met jouw hooikoorts al genoeg te verduren heeft. Ook zou ik de stims met korte werkingsduur eerder vermijden. Je hebt 4-MMC poeder, na uur is de piek over, dan moet je al meermaals snuiven om ganse party energy euforische rush te bb. Ik zou sowieso vr oraal gaan en ik kan je, ook rekeninghoudend met jouw voorkeur, zeker 6-APB (capsules) aanbevelen, aangezien dit een lekkere, lange, stabiele rush geeft, met heel veel eigenschappen v XTC/MDMA, maar ipv BAM! en wausy rush, vloeien de fases vd rush heerlijk en moeiteloos in elkaar over, tot die über vette uitgespannen rush vol zin om te dansen, vol liefde zit, je remloos, ongedwongen, vol positieve vibes in de de wereld staat en ik ook erg empathisch, zacht eitje en waar de comedown plaats maakt vr uren na-stimulatie. Lijkt je dat dan niet meer de moeite?😉 Blijkbaar ook reeds aangeraden door @Mindless 😄 Klik om te vergroten... Snuiven wilde ik sowieso vermijden inderdaad. Dan kan ik me voorstellen dat mijn neus het heel erg zwaar heeft de dag erna. En oraal vind ik de effecten ook aangenamer, dus makkelijke keuze Dat ik waarschijnlijk meerdere keren moet gaan bijnemen van de 4mmc is voor mij geen issue. Gewoon om de 2 uurtjes ongeveer een dosis bijslikken. Dat werkte de vorige keer dat ik 4mmc gebruikte helemaal prima, en kon ik voor 8 uur een stabiele rush aanhouden. En ja 6apb. Ooit wil ik dat zeker nog eens proberen. Maar door mijn vorige mindere ervaring met dit middel, sta ik er niet direct om te springen. Als ik drugs gebruik, vind ik het belangrijk dat het intuïtief ook goed voor me aanvoelt, op dit moment heb ik dat niet met 6apb."
"Beste forumleden, Ik ben eens benieuwd hoe jullie aankijken tegen het volgende. Morgen ga ik samen met mijn lieve vriendin naar een festival (Georgies Wundergarten). Hartstikke leuk natuurlijk en ontzettend veel zin in! Meestal neem ik psychedelica op feestjes, meestal 2cb, maar soms ook LSD of truffels. Ik heb hier echt geweldige ervaringen mee gehad, en laat de stimulerende middelen meestal links liggen (al vind ik een xtc pilletje soms ook nog heerlijk). Voor mijn vriendin werkt dat anders, zij heeft een voorkeur voor xtc of 3mmc op festivals. Dus morgen ga ik voor de 2cb, en zij gaat xtc nemen. (We hebben in het verleden al eens op een feestje gehad dat zij xtc neemt, en ik een tripmiddel, ook qua vibe naar elkaar toe gaat dat helemaal prima). Nu is alleen het struikelblok dat mijn vriendin nogal stellig is om direct bij aanvang van het festival xtc te willen innemen, omdat ze ‘dansfeestjes zonder drugs niet leuk vindt’. Mag ze helemaal zelf weten natuurlijk, alleen het probleem hiervan is dat je na een uurtje of 5 a 6 wel klaar bent met het feestje. Dat vind ik op mijn beurt weer jammer, want vindt het zo zonde om vroeg naar huis te gaan of om laat te arriveren. Zelf vind ik het overigens heerlijk om nog uren nuchter op het festivalterrein rond te lopen voordat je onder invloed raakt. Om dit op te lossen had ik het idee om 8 a 10 mg 2cb voor te stellen aan mijn vriendin als de xtc-trip wat afvlakt. Als ik zelf die dosis neem ongeveer 3 uur na mijn xtc inname ga ik er niet van trippen, maar wordt ik extreem euforisch en beleef ik een soort van nieuwe inkick van het xtc effect. En dit toch wel heel speciale gevoel houdt nog zeker 4 a 5 uur aan, waarmee ik in ieder geval mijn eigen xtc-trip flink kan verlengen. Maar nu vind ik het aan de andere kant een beetje tricky om 2cb aan mijn vriendin te geven. Ze heeft geen ervaring met psychedelica, maar staat hier wel voor open. Ik ben echter een beetje bang dat de effecten too much gaan worden wanneer je de eerste keer 2cb neemt op een festival neemt in combinatie met xtc (ook al is de dosis 2cb laag). Ook ben ik bang dat zij de effecten onprettig gaat vinden. Zelf vind ik psychedelica fantastisch op de dansvloer, maar velen kijken me hier vreemd bij aan. Wat vinden jullie van de drugscombi xtc / 2cb (wanneer de 2cb dosis laag is), bij iemand die nog geen ervaring heeft met psychedelica? Op basis van mijn eigen ervaringen zou ik denken dat het moet kunnen, maar ik vind het te tricky om alleen te beredeneren vanuit mijn eigen perspectief. Ben benieuwd naar jullie meningen hierover!"
"Hoi allemaal, Ik heb nogal veel last van hooikoorts deze week. Vandaag was het toppunt, ik kan het nog geen 5 minuten volhouden buiten of ik zit in een constante niesbui met tranende ogen. Nu heb ik zaterdag Mystic Garden festival op de planning staan. Normaal gesproken zou ik nu alle buitenactiviteiten gaan annuleren. Ware het niet dat ik echt heeeeel erg graag naar dit festival wil. Bovendien heb ik in het verleden erg positieve ervaringen gehad met het gebruik van stimulanten bij het bestrijden van hooikoorts. Jaren geleden zat ik in eenzelfde situatie of ik twijfelde of ik wel naar een festival moest gaan vanwege hooikoortsklachten. Uiteindelijk toch gegaanm maar ik stond helemaal versteld wat voor effect speed had op mijn hooikoorts. In één klap waren alle snotbuien, jeuk en tranende ogen weg. De dag erna werd ik wakker met een heel kussen onder het snot, en waren de hooikoorts klachten een stuk erger, maar ik had in ieder geval wel een mooie dag op het festival. Iets soortgelijks heb ik een keer met cocaïne gehad. Een vriend vierde zijn verjaardag in het park. Helemaal aan het snotteren de hele dag, twijfelen of het wel een goed idee was om daarheen te gaan. Een beetje cocaïne gesnoven, en geen hooikoorts meer te bekennen. Nu ben ik zelf uitgekeken op het gebruik van speed of cocaïne. Speed geeft me zo’n gigantische kater dat ik me een week ziek moet melden op het werk, en coke vind ik sowieso maar niks qua effect. Nu ben ik benieuwd welke andere drugs nog meer hooikoortsklachten (tijdelijk) weg kunnen nemen. Ik heb thuis nog een zakje geteste 4mmc. Ik heb niet super veel ervaring met 4mmc (wel met 3mmc, vind dat een zeer aangename drug voor een festival.) Ik ga er een beetje vanuit dat 4mmc ongeveer dezelfde effecten geeft als 3mmc, en dat zou ik zeer fijn vinden op een feestje. Maar belangrijker nog: Ik begin hoop te krijgen dat deze 4mmc me erdoorheen kan gaan slepen tijdens Mystic Garden, en dat ik niet thuis hoef te blijven voor die vreselijke pollen. Maar is dit ook zo? Kan 4mmc op magische wijze de hooikoorts klachten wegnemen zoals ik dat eerder met speed en coke heb ervaren? En hoe werkt dat mechanisme überhaupt precies dat ik in het verleden heb ervaren dat stimulerende drugs hooikoorts klachten weg kan nemen? Hebben anderen dit ook? Dezelfde vraag zou ik kunnen stellen voor XTC. Iemand enig idee of dat de snotbuien kan verminderen? Ik zou zelf denken van niet, omdat XTC een ander soort stimulant is dan coke of speed, maar wil het toch even navragen. (xtc gebruiken heeft btw niet mijn voorkeur zaterdag, omdat ik dat 1.5 maand geleden al gedaan heb). Ik heb overigens gewoon hooikoortsmedicatie van de huisarts. Dit werkte normaal wel enigszins, maar vandaag is het alsnog een groot drama. =Dus vat dit topic zeker niet op dat ik stimulanten als medicatie zie voor mijn hooikoorts. Integendeel, ik denk dat dat het alleen maar erger maakt op lange termijn. Ik ben alleen op zoek naar een sterke tijdelijke vermindering van mijn klachten voor één dag op een festival, zodat ik lekker uit mijn dak kan gaan. Ik heb al zo lang uitgekeken naar dit feestje, en wat zou ik balen als ik niet kan gaan hierdoor. Ik hoop dat iemand tips heeft!"
"Dank voor jullie reacties! @Mindless Zoals jij het omschrijft met 6APB heb ik het ook met andere stimulanten ervaren. Helemaal vrij kunnen ademen, geen tranende ogen en loopneus meer. Compleet klachtvrij. Ondenkbaar voor mij op dit moment met alleen antihistamine medicatie. Als jij het ook op dit middel zo hebt ervaren, ga ik er gemakshalve vanuit dat het met 4MMC ook kan. Helemaal met jullie eens dat je nooit drugs moet nemen om alleen de hooikoortsklachten weg te halen. Maar ik was het sowieso al van plan inderdaad dit weekend, dus dan maakt het niet zoveel uit. Het enige ‘gevaar’ wat erin schuilt is dat ik meer ga nemen dan gebruikelijk. Normaal vind ik altijd fijn om eerst nog een paar uurtjes nuchter rond te lopen op een festival, maar dat zit er nu niet in. Maargoed, dat kan ik ook wel een keer accepteren voor mezelf. Dank in ieder geval voor jullie reacties, en ga ik er een mooi feestje van maken"
"Mindless zei: Eventueel 6-apb doen dan? Dat werkt super lang, hoef je waarschijnlijk niet eens bij te nemen. Weet niet of je al bekend bent met 6-apb(?) Klik om te vergroten... Ja ik ben bekend met 6apb. Heb het 1x eerder gedaan, vond de effecten toen alleen een beetje tegenvallen. Moet wel zeggen dat de setting toen niet optimaal was, en de dosis ook op de gok was genomen. Dus nog wel voor herhaling vatbaar ooit. Ik zit alleen nu in mijn xtc-pauze, en probeer voorzichtig om te gaan met drugs als 6apb / xtc. In mijn jongere jaren te vaak xtc gebruikt, en was het speciale gevoel toen kwijt. Nu heb ik dat speciale gevoel weer terug, en dat wil ik graag zo houden. Al kan ik voor de zekerheid wel even een dosis 6apb afwegen en meenemen naar het festival voor het geval ik toch onder de snot en de tranende ogen kom te zitten. Dat is wel het laatste waar ik morgen op zit te wachten."
"Mindless zei: Trouwens, voor de mensen met hooikoorts: Als je het nog niet geprobeerd hebt, kun je eens 1 a 2 dagen een watervast doen. Niets eten, alleen water drinken. Dit heeft vaak een erg positief effect op hooikoorts klachten (bij mij ook) en is daarnaast sowieso super gezond om eens in de zoveel tijd te doen. Je lichaam gaat erdoor in cel regeneratie modus zelfs, in plaats van verbranding modus. Allerlei kwalen, waaronder allergieën kunnen verminderd worden hierdoor. Klik om te vergroten... Voel jij daarna een lange termijn positief effect op de hooikoorts als je dit doet? Of slechts voor een paar dagen? Het klinkt wel aantrekkelijk om eens te proberen, maar een hele dag niets eten zal voor mij erg challenging zijn. Vraag me een beetje af of het het waard is."