Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok, Ik ben nu 16 en ik veel gehoord over blowen. Nu lijkt me dat echt iets wat je eens in je leven gedaan moet hebben. Maar weet echt niet wat er met me gaat gebeuren als ik samen met vrienden een joint hebt gerookt. Ik hoor dat je er of vet hyper van word of juist heel relaxd. Maar ik ben eigenlijk nogal bang dat er iets mis gaat. Dat ik of iemand anders vreselijk ziek word. Kan iemand me PRECIES vertellen wat er met me gebeurt? En ik zou ook wel een aantal voor- en nadelen willen horen en wat Do's en Dont's Bij voorbaad dank Green_leaf"
"Ik was van plan het gewoon 1 keer te doen en dat niet meer. I rook sowieso al niet maar er zijn van die dingen die je eens in je leven gedaan moet hebben in mijn ogen. En blowen is daar één van. En moet eerlijk toe geven dat ik het ook wel beangstigend vind om drugs te roken. Dat is me wel meegegeven in mijn opvoeding. Maar het is wel vet om echt overal om te lachen en vet relaxed te zijn. En hoe haal je die geur na die tijd van je af? Het lijkt me kut om thuis te komen, meurend naar die joint. M'n ouders flippen geheid...."