Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lol, tof verslag, ma kpeis dage echt meer moet gebruiken ze, want twas precies weer te zwak hebbik den indruk... kheb toch liever nen dikken hasjtoep ze ma krijg wel zin da ook eens te proeven binnekort weer smoren, kga de vrijdag al beginne peisk, dan zijn exames gedaan greetz"