Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja er zijn hier al veel berichten over geschreven. Toch wil ik het opnieuw proberen omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, de concentratie er niet bij kan houden (ligt aan het probleem) en het op mijn persoon gericht wil houden (de mensen die hiervan mee kunnen leren zijn natuurlijk mooi meegenomen) Mijn situatie: 1. Ik slaap al een paar maanden slecht. De laatste maand zo erg dat ik 3 dagen wakker heb gelegen en de 4e dag naar mijn weten alleen mijn ogen heb dichtgedaan en tot een half slapen ben gekomen maar dus niet echt geslapen. Op dit moment doe ik 3 uur mijn ogen dicht, slaap ik 2/3 uur en ben daarna alweer wakker. 2. Hyperactive gedachten. Lastig om dit uit te leggen omdat dit zich in mijn hoofd afspeelt en het gaat heel raar klinken, maar ik probeer het toch. Wanneer ik probeer te slapen visualiseer ik onbewust, in mijn gedachten een balletje of een touw/draad?. Dit balletje botst van de ene kant naar de andere kant (screensaver idee), dit gaat steeds sneller en sneller totdat ik het niet meer bij kan houden. Maar ik MOET het bijhouden van mijn gedachten lijkt het wel, dit gaat na een tijdje dus zo snel dat ik echt bang wordt geen adem te kunnen halen of zelfs een soort aanval heb. 3. Tegelijkertijd sloop bij mij een depressie in. Of deze eerst was of erna of met elkaar te maken heeft is nog door de psycholoog en mij om uit te zoeken en hopelijk krijg ik van jullie misschien nog ideeën. De eerste paar maanden na het dokter bezoek van mij slik ik medicatie hiervoor. Deze zijn: - Temazepam 20 mg: voor het slapen - Seroquel 25 mg x 2: gedachten rustig krijgen Dit hielp dus voor 0,0. Werkelijk geen enkel effect, ook na de inwerktijd. Heb een keer gedacht dat ik dan maar eens rigoureus alles x 4 (80 mg tema en 100 mg sero) moest doen en dat hielp wel maar dat mocht ik dus never nooit meer van de psych doen. Op dit moment gebruik ik: - Remeron 15 mg x 2: voor de depressie. - Seroquel 25 mg x 2 Bovenstaande middelen gebruik ik al 2 maanden, hebben geen effect en overweeg nu om tegen te psych te zeggen dat ik er maar mee stop omdat het toch niks met me doet. Nu hoop ik op tips of overwegingen van jullie waarmee ik naar de psych kan gaan en zeggen dit wil ik als laatste nog proberen. Ik wil iets waarvan ik zeker ga slapen (dit vind ik toch echt het meest vermoeiende namelijk) Hebben jullie nog ideeën/ervaring over? Ben erg dankbaar voor alle reacties en ideeën"