Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeiedagschotel! Ik ga binnenkort op examenreis met 7 kameraden, en we houden er allemaal wel van om lekker een wietje te doen. Nou willen we dat eigenlijk in Spanje wel doorzetten maar ik vroeg me af of je gepakt wordt als je wiet in je gewone bagage doet. Dus niet in je handbagage bij de controle ofzo, maar gewoon lekker weggestopt, in een zakje, en dan in een of andere lotion of bij je gel in de pot oid. Hoe groot is dan de kans dat je gepakt wordt? Loater!"