Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt als een gevaarlijke, maar tevens ook best een leuke drug! Door dit report toch we lredelijk nieuwsgierig Leuk geschreven trouwens"
"Misschien dat die stof weer verboden is, weer een ander atoompje of iets aan toegevoegd dat het de wet weer omzeild en dus niet herkend wordt?"
"Oke, ik ben nu weer een aantal weken verder, als het goed is het al voor gekomen, dat moest 7 mei zijn, maar ik heb er verder niks meer van gehoord? Misschien dat een van jullie weet hoelang het nog gaat duren?"
"Haha, ik weet trouwens niet of het voorgekomen is, anders hoor je dat wel toch? Ik zou of moeten voorkomen of ik zou transactie krijgen of zo iets? Maar heb nog nergens wat van gehoord en dat zou dan 7 mei zijn... Dit is echt fucked op want ik wil gewoon weer verder na dit incident, want dit heeft toch nog best wel een invloed op mijn leven.."
"Oké, uiteindelijk toch nog een rechtszaak, maar de straf valt mee, 40 uur taakstraf, niks voorwaardelijk. Hoop dat sommigen hier nog wat aan hebben, ik heb er in ieder geval wel van geleerd"
"Hey mensen ik heb al een ander topic geopend hier dat ik gepakt bent met meerdere pillen, maar dit heeft mijn leven veranderd.. Het gesprek met de man die me verhoord heeft heeft me doen inzien dat het zo niet langer kan.. Dus ik ga er mee stoppen.. Ik weet niet zeker of ik verslaafd ben maar ik ben bang dat ik het wel erg ga missen.. Vooral de feesten. Het is niet zo dat ik niet zonder xtc kan feesten maar ben bang dat als ik er ben, ik me misschien niet kan inhouden of dat ik toevallig er mee in aanraking kom en het mis gaat dat ik dan wordt opgepakt en mijn strafblad definitief wordt. Ik weet dat dit misschien niet het juiste (sub)forum is om dit te posten maar wou het even van me afschrijven, ik voel me gewoon echt kut nu. Bijna het hele dorp/stad weet dat ik gepakt ben, iedereen kijkt anders naar me dan voorheen denk ik, ik voel me een schim van mezelf . Ben zeer droevig en kan echt elk moment in huilen uit barsten. Ik schaam me zo erg dat ik gepakt ben, dat ik gebruik, en dan ook nog zo zit te zeuren dat ik nooit meer mag gebruiken . Nogmaals sorry voor deze post moest het even allemaal kwijt"
"Ik weet niet of ik dit hier mag posten.. Maar ik ben gepakt met best een grote hoeveelheid xtc (rond de 20) pillen... Ik ben minderjarig maar ben best bang voor wat er gaat gebeuren.. Misschien dat iemand mij hier wat meer over kan vertellen? Ook ben ik bang voor later want doe zelf nu VWO en ben bang dat ik later geen goede baan meer kan krijgen ivm een strafblad.."
"Allereerst thx vior alle reacties Voor mensen die het interesseert ik moet hiervoor vrijdag naar de raad van kinderbescherming voor een paar gesprekjes, wat ze ook gaan meenemen met de uitspraak. En dan krijg ik wss een leer en taak straf, maar dat laat ik jullie nog wel weten"