Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks, allemaal. Mocht het dit weekend niet lukken dan doneer ik ze aan de groene container en haal ik wel nieuwen op het moment dat het wel gaat lukken."
"Hallo allemaal, De truffels liggen al een tijd in de koelkast want het is er nog niet van gekomen om ze te proberen. Nu zag ik alleen dat de houdbaarheidsdatum inmiddels een weekje verlopen is. Ze zitten nog in de originele verpakking en hebben al die tijd koel en donker gelegen. Kan ik ze dan nog nemen of moet ik ze doneren aan de groene container? Thanks, M"
"We hebben ze geprobeerd, twee weken na de datum. Aangezien we geen vergelijkingsmateriaal qua smaak hebben we de gok genomen. Een bakje van 15g met z'n tweeën gedeeld. De een werd enorm ontspannen en relaxed de ander kreeg visuals maar werd bij vlagen heel druk. We hadden allebei het idee dat het "net niet" was maar weten nu wel een beetje wat te verwachten. Het enge is er af en de volgende keer nemen we gewoon iets meer."
"Dit bericht kwam ik zojuist tegen in mijn mailbox. Steeds meer jongvolwassenen weten de nieuwe psychoactieve stof 4-fluoramfetamine (4-FA, 4-FMP) te vinden. Recent onderzoek van het Trimbos-instituut en Jellinek laat zien dat het gebruik ervan de afgelopen jaren flink is toegenomen. De effecten van 4-FA zitten tussen die van ecstasy en amfetamine in en gebruikers omschrijven het ook wel als ecstasy-light. Recente incidenten wijzen erop dat er grote gezondheidsrisico’s zitten aan het gebruik ervan, waaronder hartproblemen en hersenbloedingen. het hele bericht kun je lezen als je op de link hier onder klikt. https://www.trimbos.nl/actueel/nieuws/bericht/?bericht=2107"
"Hallo allemaal, Binnenkort staat er weer een truffeltrip op het programma en ik ben altijd op zoek naar lekkere muziek om de trip te begeleiden. Nu heb ik de vorige keer een playlist gevonden op Spotify die echt super was maar ik ben altijd op zoek naar nieuwe playlists zodat ik geen omkijken heb naar de muziek en volop kan genieten. Dit is de lijst die ik gevonden heb en ik hoop dat jullie nog een paar goeie suggesties hebben. https://embed.spotify.com/?uri=spotify:user:1283758430:playlist:4K2dWF06Zd6HF3O11Ca778 Alvast bedankt"
"La Truite Magique is mijn favoriet"
"MeejheM zei: het is gewoon dom dat noch de organisatie, noch zaalpersoneel de branddeuren opengooien, maar elke deur kost minstens 2 man security en die zijn er nooit... Klik om te vergroten... Ik gok dat het meer te maken heeft met geluidsnormen en vergunningen."
"Re: Ik ben momenteel goed aan het gaan op xtc en heb en vraa En? Wat is het geworden?"