Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoH 2016

MoH 2016

14 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er meerdere die morgen naar masters of hardcore gaan? zo ja, waar sta je dan eigenlijk? welke stage en waar in de zaal?

De groep waar ik mee ga word gevarieerd tussen main stage, early en frenchcore en we staan eigenlijk altijd rechts in het midden of voor aan.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je het leuk gehad ?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sta achter de schermen.

@tijdloos: Hopelijk duurt het nog wel even voor Oortjes terug is, we zijn pas zo'n 4 uur bezig. de vergunning is tot 0800 dacht ik.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, het is vandaag!

Maar vorig jaar was echt insane! overal vuurwerk en dikke lasershow op het einde! alhoewel die van dominator toch iets beter was :flushed:

Bij welke stage ben je achter de schermen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel plezier daar , jullie hebben geluk met het weer :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Overal, ik was verantwoordelijk voor de 230v, en onze set.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
man man man, wat een feest weer. topprestatie opgeleverd.

kan dus blijkbaar ook achterwaarts hakken op harde frenchcore, dat wist ik niet. Wel kon je me na 5 minuten bijna afvoeren voor te weinig zuurstof haha.

complimenten
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met zoveel mensen in den bosch heb je soms dat alle gasaanstekers dienst weigeren door een laag zuurstofgehalte in de lucht. dan ligt de hele hallen s'morgens bezaaid met perfect goeie aanstekers.

ik heb wel eens meegemaakt in eindhoven(beursgebouw) dat het gecondenseert zweet regende van het dak af.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat had ik dus op defqon.1 2013. De preparty op vrijdag was zo druk en alles dat het gewoon lichtjes begon te regenen in de tent, eerst vond ik het heerlijk tot ik besefte dat het ook een deel zweet is van iedereen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
het is gewoon dom dat noch de organisatie, noch zaalpersoneel de branddeuren opengooien, maar elke deur kost minstens 2 man security en die zijn er nooit...

echt idioot om op 20k bezoekers het minimaal vereiste aantal security in te huren.

ps: maak je niet druk, 80% is adem, en door condensatie zijn de meeste stoffen er al uit, denk liever aan wat je inademt en wat daaraan ontbreekt :grin:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
het is gewoon dom dat noch de organisatie, noch zaalpersoneel de branddeuren opengooien, maar elke deur kost minstens 2 man security en die zijn er nooit...

echt idioot om op 20k bezoekers het minimaal vereiste aantal security in te huren.

ps: maak je niet druk, 80% is adem, en door condensatie zijn de meeste stoffen er al uit, denk liever aan wat je inademt en wat daaraan ontbreekt :grin:
Klik om te vergroten...

Met binnenkomst bij de kluisjes probeerde een groep jongens de nood deuren die gewoon open waren, zijn zo naar binnen gerend en niemand die er iets aan kon doen/zei.
G
GooihiermaarinLid
01-01-2024, 00:00
#12
MeejheM zei:
het is gewoon dom dat noch de organisatie, noch zaalpersoneel de branddeuren opengooien, maar elke deur kost minstens 2 man security en die zijn er nooit...
Klik om te vergroten...
Ik gok dat het meer te maken heeft met geluidsnormen en vergunningen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook het standaard verplichte aantal beveiligingspersoneel zoals beschreven in de afgegeven vergunning wordt zelden tot nooit overtroffen op het evenement zelf.

Qua geluidsnormen(dB) is bij dit soort lokaties vaker gekozen voor de gehoorschade van het personeel en de bezoekers, omdat dat vaak lager ligt dan de maximale waarden "aan de voordeur".
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kon er helaas niet bij zijn dit jaar, volgend jaar kan je mij er sowieso wel vinden :sunglasses:

MeejheM zei:
ik heb wel eens meegemaakt in eindhoven(beursgebouw) dat het gecondenseert zweet regende van het dak af.
Klik om te vergroten...

Had ik afgelopen editie van Defqon.1 ook, op de pre-party (was in een tent buiten). Omdat het buiten vrij hard aan het regenen was, dacht ik heel even dat de tent het zou begeven. Kwam er later pas achter dat het condens was :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
afhankelijk van de soort tent zal vochtige lucht tegen het plafond condenseren, maar door de bouw van een tent heeft deze nagenoeg altijd een punt- of zadeldak, en zodoende de condens grotendeels naar de zijkanten afvoeren, als je al condensvorming krijgt in een tent.

voor de condensvorming is vooral het verschil tussen de lucht binnen en de temperatuur van het oppervlak waar de condens vormt van belang.

in een tent denk ik niet dat het temperatuurverschil in die regionen zal zitten, maar dat is 15 jaar ervaring, geen natuurkunde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."