Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Ik dacht dat hierover al wel een topic zou bestaan, maar heb deze niet gevonden. Bij deze start ik er dan maar een. Ik heb onlangs de kans gehad om XTC te gebruiken tijdens een feestje, maar ik heb deze kans aan me laten voorbijgaan omdat ik onzeker ben over de effecten die het gaat hebben op me, gezien in ADHD heb. Dit is officieel vastgesteld na enkele hersenscans, en gaat dus niet enkel om een 'vermoedelijke' diagnose. Mijn vraag is dus... Wat doet het met je? Zijn er mensen met ADHD hier aanwezig die ervaringen kunnen delen? Aanrader, of net niet? Bedankt, Gonzalo."
"Bedankt voor jullie reacties. Neen, ik ben al jaren Ritalinvrij, en ik neem ook geen voedingsupplementen meer. Heb een tijdje MorEpa genomen."