Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vluchtgevaar zei: Ben al vanaf me 15e verslaafd begon met blowen en drinken ben nu 23 en al een antaal jaren verslaafd aan harddrugs begon met snuif coke en nu is het basen en heroine. De afgelopen jaar is een hel geweest iedere dag moeten gebruiken om niet ziek te worden. Leef in een wereld waar ik wist dat ik nooit in terecht zou komen. Deze zomer had ik er helemaal genoeg van gehad kon niet een dag zo verder leven was helemaal kapot. Dus werd crisisopvang en ben nooit eerder zo gemotiveerd geweest om te stoppen. Stond toen ik daar binnen kwam op 70mg methadon ik wou het zo graag afbouwen ik was helemaal overtuigd dat ik nooit meer heroine zou gebruiken want nu was het echt genoeg geweest. Mocht niet gelijk beginnen met afbouwen omdat ik geestelijk extreem zwak was (ben) door heel veel trauman die ik me hele leven heb onderdrukt met middelen alleen de afgelopen jaar heb ik zo veel meegemaakt dat het vreemd zou zijn als ik normaal zou functioneren en dan heb ik het niet eens over de jaren tot nu toe konstant misbruikt, verkrachtingen vanaf me 2e ongeveer. Ik was nu in iedergeval van plan om niet meer te vluchten en de angst, paniek verdriet schaamte schuldgevoel boosheid in de ogen kijken. Was moeilijk en elke dag was het vechten tegen mezelf. Heb er 4 weken gezeten ik was er bijna methadon afgebouwd met heel veel moeite slaaploose nachten herbelevningen angst zo sterk dat ik in me hele lichaam pijn had plus de ziekte natuurlijk ik vocht elke minuut van de dag om daar te blijven niet weggaan niet opgeven als je dat doet kom je weer in dezelfde hel terug ik wil dat leven niet meer echt niet ik weet niet hoe ik zo dom kan zijn maar stond gisteren 3 dagen op 0 methadon en ineens heb ik geen kracht meer om te vechten tegen de enorme trek zo sterk verlangen om niet meer te voelen dus besloot idioot als ik ben om daar weg te gaan kon alleen maar denken aan gebruiken ik weet niet hoe ik zo verdomd zwak en egoistisch kon zijn. Maar zit nu sinds gisteren thuis heb al voor 250 gebruikt maar ik wil dit niet meer dit voelt niet zo als vroegen ik weet weer waarom ik wou stoppen ik ben zo boos op mezelf en weet nu niet echt hoe het verder moet maar ik wil echt niet meer gebruiken Klik om te vergroten..."
"Hai, ik las je bericht op drugsforum. Ten eerste wil ik zeggen dat ik net pas op deze site zit, dus ik snap het nog niet maar ik hoop dat je mijn reactie zo kan lezen. De tranen sprongen in mijn ogen, want ik heb bijna hetzelfde verhaal. Nu heb ik enorm veel meegemaakt in mijn leven, wat als gevolg heeft dat ik PTSS heb, dat kan je op google opzoeken als je daar zin in hebt. Maar het verhaal van jou is zo herkenbaar, want ik zit nog steeds elke dag te vechten, en ik kan alleen maar hopen dat ik sterk genoeg blijf nu..... Maar diep van binnen weet ik dat ik hier heel mijn leven mee zal moeten leven. Maar als het meer overleven is, dan leven.... Wat stelt het dan nog voor? Ik hoop dat je me begrijpt en dit niet verkeerd op pakt, wat ik net schreef. Maar mocht je met mij je ervaringen willen delen zou dat voor mij ook fijn zijn, want ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen met mijn levensverhaal. Liefs, en toi toi toegewenst van Miriam"