Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was 10jaar verslaafd aan heroine. Bijna jaar gestopt en ik slik nu alleen 30mg methadon per dag. Voorheen 60mg. Nu heeft een arts (geen verslavingsarts! Maar assistent arts in opleiding) mijn methadon in èèn week tot nul afgebouwd, elke 3dagen 5mg eraf. Dit ging te snel en was te veel, ik heb dit vaak aangegeven. Ik slikte voorheen 60mg. en afgebouwd tot 30mg. Deze laatste zijn erg moeilijk voor mij om dat aftebouwen, en helemaal binnen een week wat mijn arts dus wil. Zonder slaapmedicatie en controle en zonder intake gesprek is zij dit afbouwprogramma gestart. Ondanks mijn bezwaar dat 10jaar verslaafd niet met èèn week helemaal gestopt kan zijn. Ik haalde om de 3dagen mn medicatie op bij appotheek, dat was het. Ik zou graag horen wat jullie hiervan vinden, hoe deze arts mij zo laat afbouwen. (Ik koop nu op straat mijn methadon) moet ik een klacht indienen? Alvast bedankt ieder."
"Deze arts is mij toegewezen door reclassering. (Ik heb een jaartje gezeten, maar das een ander verhaal) ik had al naar een echte verslavingsarts gevraagd. Zij krijgt deze opdracht van jellinek en dit is de normale gang van zaken zegt ze."