Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hej ik was laatst opstap het was voor iets van school in een jeugdhuis er zat van alles wat(niet alleen mensen van school), en er werd veel drugs gebruikt. ik was wijn aant drinken ik was bij mijn 3e glas en ging aardig los ik stond als enigste te dansen (zo voorschut ) en daarna heb ik denk ik nog 1 glas gedronken maar ik kon niks meer lopen ging half. toen zei mijn broer die bob was die avond kom we gaan. ik dat in de auto de weg was zo wazig en dubbel mijn ogen gingen steeds omhoog en ik voelde me zo slap en in de bank geduwd mijn broer en zijn vrienden wisten al dat het niet goed was met mij. we kwamen aan in de pizzaria en ik mijn geld aant tellen ja daar kwam uit ong 4 wijn en ik dacht hoe kan dat zo wazig van 4 wijn. ik had geen honger maar had togwat besteld. ik zag zo wazig dat ik naar buiten ging daar zat ik alleen dat vond ik wel even fijn. en mijn ogen rolde steeds naar boven en vielen dicht mijn oren en hoofd gloeide ik zag zo wazig. ik kreeg gen hap door mijn keel. het kouwen ging gewoon niet kreeg het eten niet fijn toen ik 5 muizenhapjes heb gehad en weg gegooid op weg naar huis 20 km VRESELIJK ik was zo aant gaan en ik wist dat het niet door de wijn komt want normaal drink ik op 2 uur 1 fles leeg en nu op 4/5 uur 4/5 glazen nouwnee dan klopt er iets niet. maar onderweg had ik weer die druk dat ik in de stoel werd geduwd en het met mijn ogen ik was zo verlamd en zo moe en slap. Steeds vielen mijn ogen dicht maar dat ogen dicht gevoel was zo raar!) Ik dacht ik moet ffe naar buiten ik mijn broer gevraagd om te stoppen. liep ik ofja lopen kon je het niet noemen het ginge gewoon niet toen ben ik voorover gekiept heb ik alles uitgekotst. toen ging het wel weer beter het enigste wat ik wouw was naar huis. en ik had heel de weg tegen mijn broer gepraat na het kotsten dat het niet kon van de wijn dat ik zo slecht ging dat ik dit nog nooit heb gevoeld van alcohol en ik drink normaal heeeeeel veeel. en dat als ik mijn hard raar voelde doen dat ik dan wel naar de 1e hulp wouw . maar alles ging rustig ik had in mijn achterhoofd wel van dit klopt niet maar niet in paniek raken rustig. en het hielp ook echt. toen ik thuis was ben ik met kleren en al in bed gegaan en ik was meteen weg. de volgende morgen was ik aant trillen en had ik het zo koud terwijl het warm was dat heb ik nog heel de dag gehad en toen was het wel over. maaaaaar de grote vraag is weet iemand wat ik mieschien in mn drinken had? -moeite met lopen -ogen die omhoog weg draaide -kon wel nog nadenken -geen honger -slap steeds ogen die dicht vallen of zo leek het wel -braken -heel veel druk op mij als ik zat alsof ik naar achter werd gedrukt -wazig en dubbel zien -moeite doen voor alles iedere beweging koste zo veel kracht het moest ook via een drankje ik heb heel de avond mijn eigen sigaretten gerookt en niks gegeten. en 1 ding weet ik zeker en dat is dat het niet door de alcohol kwam ik hoop echt op reacties want ik wil het gewoon weten, iemand geeft mij iets en ik wil weten wat wat in mijn lichaam heeft gezeten. alvast bedankt"
"heel erg bedankt voor de reacties, er is me niks opgevallen aan de smaak ik drink altijd gewoon door maar nu weet ik ongeveer wat het is geweest en het stelt me gerust dus heeeeeeel erg bedankt!"
"Zo moet het ook het kan ook fout aflopen je gaat niet spelen met levens. goed gedaan sla ermaar oplos dan hihi"
"weed: Pient, Zwuen, pater, appel Xtc: dans karamellen, Disco snoepjes, billies Speed: pep, snelle, snelle jelle, het wit genot Heroine: Hero Hash: de plakkende plakkaten, wormpje cocaine: wit, bayda"