Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Men heeft me ooit eens verteld dat als je melk drinkt boven op coke,speed of xtc je enorm snel moet overgeven. Ik moet zeggen ik heb het 1maal gedaan boven op xtc en ik ben nog nooit zo snel naar de wc gelopen om overtegeven. Nu weet ik niet of dit helpt om nuchter te worden of tegen de kater die je de dag erna wel eens kan hebben. Moest iemand dit weten mag die me altijd laten weten"
"Hallo iedereen ik woon in belgie en gebruik nu al wel een tijdje xtc coke en speed nou ja en weed natuurlijk. Ik hoor en lees overal maar dat je je drugs best kan laten testen voor je ze gebruikt, ik moet zeggen dat ik dat ook vast en zeker aanraad. Maar dan ben ik op het probleem gelopen waar ik van hoop dat jullie me kunnen vertellen hoe ik en waarschijnlijk nog andere belgische gebruikers dit kan oplossen. Ik weet dat je als je in nederland woont je jou drugs anoniem kan laten ophalen of ze zelf naar een labo kan brengen om ze te latzn testen. Nu hier in belgie bestaan zulke labos niet of vind ik er toch geen info over. Ik zou liefst ook niet met mijn drugs in mijn zakken even de grens overrijden naar een lab. Dus vroeg ik me af of er nog andere mogelijkheden bestaan om als belg je drugs te laten testen zonder er al te veel risico bij te hoeven nemen. Alvast bedankt voor jullie reacties, hulp en tips"
"Hallo iedereen ik gebruik al eventjes coke maar vind mezelf niet echt verslaafd omdat ik het onderdruk op max 1keer in de maand te kopen in kleine hoeveelheden uiteraard. Nu het enige probleem dat ik aan mezelf al heb ondervonden is dat het niet uitmaakt dat ik 2gr koop of ik koop 5 gr eens dat ik de coke heb blikf ik gebruiken tot hij op is en soms is dat dan enkele dagen aan een stuk. Nu vroeg ik me af of jullie me misschien wat tips of trucjes kunnen vertellen waardoor dat ik 5gr kan kopen en er gewoon een hele maand mee kan toekomen en het niet in een keer opsnuif. Alvast bedankt"