Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit weekend nog eens speed gebruikt, en het was echt lekker! Heel de nacht doorgegaan... Nu zou ik graag eens weten wat jullie verstaan onze 'verantwoord' gebruiken... Hiermee bedoel ik: hoeveel speed mag je maximaal gebruiken zodat het niet uit de hand loopt. Nu weet ik wel, het is kutboel etc, maar ik voel me slecht op een feest als ik geen xtc of speed ofzo genomen heb... Ik heb al veel ervaring met xtc (gebruik het zeg maar elke 2 weken 1 keer..).. Is het beter om dé partydrug xtc te gebruiken op een feest? Of zou ik speed 'verantwoord' kunnen gebruiken? (Ik vind speed veeeel beter dan x) grtz, Gio"
"Verslaafd? niet echt Ik neem 1 xtc-pil per 2 weken.. en dat is alles.. Ik heb het afgelopen jaar soms eens (5 keer denk ik) geprobeerd (speed).. Ik vind feestjes echt saai als ik niets genomen heb. Ik ga elk weekend tweemaal uit (vrijdag + zaterdag) en het ene weekend (als ik genomen heb) voel ik me goed, het andere niet.. Als ik speed snuif, is het puur, en ja, ik weet dit zeker Ik heb ook nooit een kater daarna (ik snuif niet veel op 1 avond).. Ik eet gezond en goed, ja En slapen is geen probleem, alleen als ik gesnoven of genomen (xtc) heb, kan ik soms enkele uurtjes met insomnia zitten"
"DarkScope zei: Speed beter dan X? HAHAHA laat me niet lachen. Klik om te vergroten... Ik laat je zo te zien wel lachen En het is mijn gevoel, sorry hoor"
"Enesteene zei: relaxte gozer ][/quote] Tnx voor je advies :) Klik om te vergroten..."
"Enesteene zei: advies, t was en compliment Klik om te vergroten... Ok schat (k)"
"Enesteene zei: Klik om te vergroten... Mooi, was dat op reis in Tirool? Ik vind dat een mooie streek"
"ExceptionalInsight zei: 1. 2 Keer per maand xtc is veel. 2. Wat is voor jou pure speed? Als het wit is? Klik om te vergroten... 1. Ik ken vrienden die elke zaterdag 4 bollen slikken.. als het niet meer is maar het kan idd veel zin, ik besef dat.. 2. Neen.. als er geen 'foute spullen' in zitten.. als het zuivere speed is dus.."